Witam,
W tym poradniku dowiecie się, jakie bossy znajdują się w pomieszczeniu potocznie zwanym przez Rookstayerow - "Boss cave", poznacie również słabe punkty tych bossów, oraz co warto z nich zbierać.
Rookgard - przepiękna kraina, nazywana również Wyspą Początkujących, przez różnorakie profesje z Mainlandu. Jednakże, żyją tam ludzie, którzy woleli zadbać o tą krainę. Różne krążyły pogłoski na temat Rookgardu, że znajdują się tam potwory, których żaden "zielony" nie będzie w stanie powstrzymać. Ci którzy poświecili setki czasu na doskonalenie walki dystansowej, Ci którzy zmarnowali wiele milionów litrów krwi, potu, łez, aby zadbać o Rookgard, Ci którzy setkami godzin żmudnie zdobywali doświadczenie na Ghoulach, odkryli nowe zagrazajace niskopoziomowym postaciom niebezpieczeństwo. Głęboko w podziemiach znajduje się 15 potworów, zamkniętych w swoich "więziennych celach", strzeżonych przez strażników i starszych strażników. Pogłoski krązyły, że każdy potwór próbuje zawładnąć kontynentem, nie wiedząc wcale o nowo powstałej profesji Rookslayerów, broniących Nuubków. Tereny odizolowane od światła dziennego, gdzie zło nigdy nie śpi nazywane jest przez miejscowych "Boss cave" Gdy na kontynencie zapanował ład i skład, przybył Myśliwy, który wynagradza Rookslayerów za zabicie odpowiedniej liczby potworów:
-50BH
-20Eb
-10Fd
-10As
-10Gs
-10Vamp
-10Orc
-10Dl
-10Hero
Za 30 pkt wymiennych na 1,2kk exp przy exp rate 20
-2Demon
-3Wrl
Za 60 pkt wymiennych na 2,4 kk expa przy exp rate 20
Spis treści:
1.Dojście
2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy
a)opis mapy
3.Przedstawienie Bossów
1.Dojście
Zaczynając z dp dla pacc podążamy za niebieską linią.
Po wejściu do góry po schodach, udajemy się za błękitną linią. Spotykamy tutaj takie potwory jak Gobliny, jednak są one bardzo słabe, dlatego nie powinny nam odebrać życia.
Po zejściu ze schodów podążamy za czerwoną linią, gdzie dochodzimy do dziury, którą będziemy musieli odkopać łopatą.
Po zejściu na dół idziemy żółtą linia i spotykamy Gazery(Pokazanie na ss) dość silne potworki o niskim defie, dlatego również bez problemu dacie z nim radę, jednak radze na nich nie afkować, ponieważ potrafią uderzyć.
Idziemy za różową linia. Znajdują sie tutaj 2 Szkielety i Beholder. Nie radze tutaj afkować
Następny poziom to małe pomieszczenie z 2 ghoulami. Idealne miejsce do skillowania.
Podążamy za zieloną linią, znajdują sie tutaj 2 ghoule, beholder, oraz slimy.
I tak oto doszliśmy do "boss cave".
2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy
a)opis mapy
-Biały Demon.
-Piaskowy Lich
-Jaskrawy zielony Banshee
-Żółty Hero
-Ciemno niebieski Vampir
-Czarny Frost
-Ciemno zielony Black Knight
-Różowy Behemot
-Jaskrawy niebieski GS
-Średnio niebieski Orc Warior
-Średnio zielony Mara
-Szary Hydra
-Brązowy Olbrzymi Scarabeusz
-Filetowy Warlock
-Jasno-czerwony Plazma
3.Przedstawienie Bossów
Na boss cave znajduję się 15 bossów i każdy jest oddzielony odpowiednim murem, tak więc nie da się ich lurować.
Plazma
Najsilniejszy boss Rookgardu, na niego nie ma co iść samemu - minimum 5 doświadczonych Rookstayerów. Atakuje silną trucizną, która jest w stanie zabić prawie każde stworzenie. Plazma przybiera różne kształty i jest koloru zielonego. Kolor zielony, oznacza zawartość trucizny w jej organizmie.
Punkty Życia: 50000
Punkty Doświadczenia: 6000
Wrażliwy na: Fire.10%
Demon
Jeden z silniejszy bossów na których chodzi się w grupie Rookstayerów.Jest na nie Task, przy zabiciu 3 Demonów dostaniemy 60 pkt. Istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.
Punkty Życia: 8200
Walczy w zwarciu.
Wrażliwy na: Holy 5% Ice10%
Częściowo odporny na: Death50% Physical 10%
Hydra
Nie bije zbyt dużo jednak bardzo dobrze się leczy, dlatego przy słabej broni, oraz skillach nie zabijemy jej samemu.
Punkty Życia: 2250
Punkty Doświadczenia: 2100
Wrażliwy na: Energy10%
Frost
Lodowy potwór, przeznaczony dla bardziej zaawansowanych Rookstayerów
Punkty Życia: 1850
Punkty Doświadczenia: 2100
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Holy 60% Death 50%
Warlock
Bardzo często znika, dlatego bardzo trudno go zabić. Do jego ubicia warto wykorzystać Bursty, które spadają z Smoków
Punkty Życia: 3200
Punkty Doświadczenia: 4000
Wrażliwy na: Earth 10% Physical 6%
Częściowo odporny na: Brak.
Behemot
Dość niepozorny, jednak potrafi bardzo mocno uderzyć, dlatego nie należy przeglądać internetu gdy się go bije.
Punkty Życia: 4000
Punkty Doświadczenia: 2500
Wrażliwy na: Grafika:Ice 10%
Częściowo odporny na: Brak. \
Giant Spider (GS)
Olbrzymie pająki zamieszkują jamy i góry Tibii. Należą do grupy najsilniejszych potworów i są tak szybkie, że ucieczka przed nimi jest niemal niemożliwa. Potrafią przyzywać trujące pająki i pluć chmurami trucizny.
Punkty Życia: 1300
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Fire 10%
Częściowo odporny na: Physical 20%
Hero
Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków.
Punkty Życia: 1400
Punkty Doświadczenia: 1200
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Brak.
Ancient Scarab
Starożytny Skarabeusz jest w samej rzeczy starożytny - mówi się, że są okazy żyjące całe wieki. Plotki głoszą, że skarabeusz, dopóki nie zostanie zabity, dopóty nie umrze ze starości, a wręcz będzie nadal rósł do olbrzymich rozmiarów. Ich normalna prędkość poruszania się nie jest zadziwiająco szybka, ale są zdolne do robienia nagłych ataków, aby złapać ich przeciwnika. A co jeszcze niebezpieczniejszego, ich trucizna jest na tyle silna, aby pozwolić tym stworzeniom na wypuszczenie olbrzymiej chmury śmierdzącej śmierci i chaosu wokół nich. Powiada się, że Starożytne Skarabeusze są strażnikami tajemnic, pochłoniętych przez piasek dawno, dawno temu. Więc nie bądź zaskoczony, jeżeli niektóre z nich okażą się stosować jeszcze bardziej przebiegłe taktyki i druzgocącą magię.
Punkty Życia: 1000
Punkty Doświadczenia: 720
Wrażliwy na: Fire 10% Ice 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Back Knight
Czarni Rycerze są dezerterami z królewskiej armii. Żyją w głębi bagien i atakują każdego nieproszonego gościa. Dobrze wyposażeni, są bardzo mocni w walce w zbliżeniu, używają również dzid w walce na dystans.
Punkty Życia: 1800
Punkty Doświadczenia: 1600
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Brak.
Banshee
Banshee jest nieumarłą istotą czystego terroru. Jak mówi legenda, kiedyś była śmiertelną kobietą wspaniałej urody, która zabiła samą siebie w imię dawno zapomnianej krzywdy. Śmierć odmówiła jej ofiary i odesłała ją z powrotem, przeklętą i wypaczoną. Teraz widok Banshee jest upiorny. Jej ciało nie jest eteryczne tak jak ducha, ale jej płonące spojrzenie i miażdżący wygląd nieskończonego bólu na jej twarzy, wzbudza przerażenie w sercu każdego śmiertelnika. Jeszcze gorszy od jej okropnego wyglądu, jest jej bezgłośny śpiew. Lament Banshee jest melodią czystej śmierci, która wysysa jej pechowe ofiary z całego życia i nadziei. Kilku śmiertelników, którzy spotkali Banshee, przeżyło aby opowiedzieć tą historię.
Punkty Życia: 1000
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Grafika:Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Vampir
Fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna o charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza.
Punkty Życia: 450
Punkty Doświadczenia: 290
Wrażliwy na: Grafika: Holy 10% Fire 10%
10%
Częściowo odporny na: Brak. |
Orc Warlord
Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swego potężnego miecza, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub rzucić jeden ze swoich zabójczych noży.
Punkty Życia: 950
Punkty Doświadczenia: 670
Wrażliwy na: Earth 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Mara
Jedną rzeczą, jaka zawsze ucieka demonom oraz ich mocom, są sny. Dar śnienia jest dostępny jedynie dla śmiertelników. Niektóre demony, nadal jednak czają się na granicy snów, patrzą, ślinią się z nienawiścią i żądzą. Czasami śniący ma nikłą świadomość, że jest obserwowany przez tych nieproszonych widzów. Takie sny, często przeradzają się w koszmary. Chaos i strach, który jest wywoływany przez koszmary, umożliwia czającym się demonom ukraść nieco z esencji tych snów. Zjadając coraz to więcej tej substancji, demony zdobywają cechy, które nie są normalnie dla nich osiągalne. W pewnym zakresie, są nawet w stanie nawiedzać sny śmiertelników, mimo, że ich oddziaływanie jest jedynie pośrednie i ograniczone. Ich fizyczna forma odzwierciedla ich nieustanną podróż do miejsca, gdzie nie należą i przybiera formę stwora podobnego do konia. Ich moce w świecie żywych w jakiś sposób są bardziej znaczące i często obejmują osłabianie śmiertelników by ukraść im ich siły życiowe.
Punkty Życia: 2500
Punkty Doświadczenia: 2150
Wrażliwy na: Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Lich
Lich powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę, w celu osiągnięcia nieśmiertelności. Ten przeraźliwy stwór ma jeden cel: podążać ścieżką nekromancji. Każdy by oddał duszę nieśmiertelności za straszliwą moc tych nieumarłych magów, gdyż nawet po zniszczeniu ciała licha, jest on w stanie odtworzyć swoją postać. Ten nieumarły stwór spędza długi czas w swoim laboratorium, gdyż może kontynuować swoje zadania. Praktycznie omijany przez Rookstayerów, ponieważ nie looci z niego żaden dobry item, oraz nie ma go w taskach.
Punkty Życia: 880
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
A więc to by było na tyle.
Dziękuje za pomoc przy tworzeniu poradnika osobie Pewny Maciek.
Proszę o sprawdzenie poradnika przez Laurette lub Katje i w przypadku gdy poradnik się spodoba o przeniesienie go do odpowiedniego działu
W tym poradniku dowiecie się, jakie bossy znajdują się w pomieszczeniu potocznie zwanym przez Rookstayerow - "Boss cave", poznacie również słabe punkty tych bossów, oraz co warto z nich zbierać.
Rookgard - przepiękna kraina, nazywana również Wyspą Początkujących, przez różnorakie profesje z Mainlandu. Jednakże, żyją tam ludzie, którzy woleli zadbać o tą krainę. Różne krążyły pogłoski na temat Rookgardu, że znajdują się tam potwory, których żaden "zielony" nie będzie w stanie powstrzymać. Ci którzy poświecili setki czasu na doskonalenie walki dystansowej, Ci którzy zmarnowali wiele milionów litrów krwi, potu, łez, aby zadbać o Rookgard, Ci którzy setkami godzin żmudnie zdobywali doświadczenie na Ghoulach, odkryli nowe zagrazajace niskopoziomowym postaciom niebezpieczeństwo. Głęboko w podziemiach znajduje się 15 potworów, zamkniętych w swoich "więziennych celach", strzeżonych przez strażników i starszych strażników. Pogłoski krązyły, że każdy potwór próbuje zawładnąć kontynentem, nie wiedząc wcale o nowo powstałej profesji Rookslayerów, broniących Nuubków. Tereny odizolowane od światła dziennego, gdzie zło nigdy nie śpi nazywane jest przez miejscowych "Boss cave" Gdy na kontynencie zapanował ład i skład, przybył Myśliwy, który wynagradza Rookslayerów za zabicie odpowiedniej liczby potworów:
-50BH
-20Eb
-10Fd
-10As
-10Gs
-10Vamp
-10Orc
-10Dl
-10Hero
Za 30 pkt wymiennych na 1,2kk exp przy exp rate 20
-2Demon
-3Wrl
Za 60 pkt wymiennych na 2,4 kk expa przy exp rate 20
Spis treści:
1.Dojście
2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy
a)opis mapy
3.Przedstawienie Bossów
1.Dojście
Zaczynając z dp dla pacc podążamy za niebieską linią.
Po wejściu do góry po schodach, udajemy się za błękitną linią. Spotykamy tutaj takie potwory jak Gobliny, jednak są one bardzo słabe, dlatego nie powinny nam odebrać życia.
Po zejściu ze schodów podążamy za czerwoną linią, gdzie dochodzimy do dziury, którą będziemy musieli odkopać łopatą.
Po zejściu na dół idziemy żółtą linia i spotykamy Gazery(Pokazanie na ss) dość silne potworki o niskim defie, dlatego również bez problemu dacie z nim radę, jednak radze na nich nie afkować, ponieważ potrafią uderzyć.
Idziemy za różową linia. Znajdują sie tutaj 2 Szkielety i Beholder. Nie radze tutaj afkować
Następny poziom to małe pomieszczenie z 2 ghoulami. Idealne miejsce do skillowania.
Podążamy za zieloną linią, znajdują sie tutaj 2 ghoule, beholder, oraz slimy.
I tak oto doszliśmy do "boss cave".
2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy
a)opis mapy
-Biały Demon.
-Piaskowy Lich
-Jaskrawy zielony Banshee
-Żółty Hero
-Ciemno niebieski Vampir
-Czarny Frost
-Ciemno zielony Black Knight
-Różowy Behemot
-Jaskrawy niebieski GS
-Średnio niebieski Orc Warior
-Średnio zielony Mara
-Szary Hydra
-Brązowy Olbrzymi Scarabeusz
-Filetowy Warlock
-Jasno-czerwony Plazma
3.Przedstawienie Bossów
Na boss cave znajduję się 15 bossów i każdy jest oddzielony odpowiednim murem, tak więc nie da się ich lurować.
Plazma
Najsilniejszy boss Rookgardu, na niego nie ma co iść samemu - minimum 5 doświadczonych Rookstayerów. Atakuje silną trucizną, która jest w stanie zabić prawie każde stworzenie. Plazma przybiera różne kształty i jest koloru zielonego. Kolor zielony, oznacza zawartość trucizny w jej organizmie.
Punkty Życia: 50000
Punkty Doświadczenia: 6000
Wrażliwy na: Fire.10%
Demon
Jeden z silniejszy bossów na których chodzi się w grupie Rookstayerów.Jest na nie Task, przy zabiciu 3 Demonów dostaniemy 60 pkt. Istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.
Punkty Życia: 8200
Walczy w zwarciu.
Wrażliwy na: Holy 5% Ice10%
Częściowo odporny na: Death50% Physical 10%
Hydra
Nie bije zbyt dużo jednak bardzo dobrze się leczy, dlatego przy słabej broni, oraz skillach nie zabijemy jej samemu.
Punkty Życia: 2250
Punkty Doświadczenia: 2100
Wrażliwy na: Energy10%
Frost
Lodowy potwór, przeznaczony dla bardziej zaawansowanych Rookstayerów
Punkty Życia: 1850
Punkty Doświadczenia: 2100
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Holy 60% Death 50%
Warlock
Bardzo często znika, dlatego bardzo trudno go zabić. Do jego ubicia warto wykorzystać Bursty, które spadają z Smoków
Punkty Życia: 3200
Punkty Doświadczenia: 4000
Wrażliwy na: Earth 10% Physical 6%
Częściowo odporny na: Brak.
Behemot
Dość niepozorny, jednak potrafi bardzo mocno uderzyć, dlatego nie należy przeglądać internetu gdy się go bije.
Punkty Życia: 4000
Punkty Doświadczenia: 2500
Wrażliwy na: Grafika:Ice 10%
Częściowo odporny na: Brak. \
Giant Spider (GS)
Olbrzymie pająki zamieszkują jamy i góry Tibii. Należą do grupy najsilniejszych potworów i są tak szybkie, że ucieczka przed nimi jest niemal niemożliwa. Potrafią przyzywać trujące pająki i pluć chmurami trucizny.
Punkty Życia: 1300
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Fire 10%
Częściowo odporny na: Physical 20%
Hero
Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków.
Punkty Życia: 1400
Punkty Doświadczenia: 1200
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Brak.
Ancient Scarab
Starożytny Skarabeusz jest w samej rzeczy starożytny - mówi się, że są okazy żyjące całe wieki. Plotki głoszą, że skarabeusz, dopóki nie zostanie zabity, dopóty nie umrze ze starości, a wręcz będzie nadal rósł do olbrzymich rozmiarów. Ich normalna prędkość poruszania się nie jest zadziwiająco szybka, ale są zdolne do robienia nagłych ataków, aby złapać ich przeciwnika. A co jeszcze niebezpieczniejszego, ich trucizna jest na tyle silna, aby pozwolić tym stworzeniom na wypuszczenie olbrzymiej chmury śmierdzącej śmierci i chaosu wokół nich. Powiada się, że Starożytne Skarabeusze są strażnikami tajemnic, pochłoniętych przez piasek dawno, dawno temu. Więc nie bądź zaskoczony, jeżeli niektóre z nich okażą się stosować jeszcze bardziej przebiegłe taktyki i druzgocącą magię.
Punkty Życia: 1000
Punkty Doświadczenia: 720
Wrażliwy na: Fire 10% Ice 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Back Knight
Czarni Rycerze są dezerterami z królewskiej armii. Żyją w głębi bagien i atakują każdego nieproszonego gościa. Dobrze wyposażeni, są bardzo mocni w walce w zbliżeniu, używają również dzid w walce na dystans.
Punkty Życia: 1800
Punkty Doświadczenia: 1600
Wrażliwy na: Brak.
Częściowo odporny na: Brak.
Banshee
Banshee jest nieumarłą istotą czystego terroru. Jak mówi legenda, kiedyś była śmiertelną kobietą wspaniałej urody, która zabiła samą siebie w imię dawno zapomnianej krzywdy. Śmierć odmówiła jej ofiary i odesłała ją z powrotem, przeklętą i wypaczoną. Teraz widok Banshee jest upiorny. Jej ciało nie jest eteryczne tak jak ducha, ale jej płonące spojrzenie i miażdżący wygląd nieskończonego bólu na jej twarzy, wzbudza przerażenie w sercu każdego śmiertelnika. Jeszcze gorszy od jej okropnego wyglądu, jest jej bezgłośny śpiew. Lament Banshee jest melodią czystej śmierci, która wysysa jej pechowe ofiary z całego życia i nadziei. Kilku śmiertelników, którzy spotkali Banshee, przeżyło aby opowiedzieć tą historię.
Punkty Życia: 1000
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Grafika:Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Vampir
Fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna o charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza.
Punkty Życia: 450
Punkty Doświadczenia: 290
Wrażliwy na: Grafika: Holy 10% Fire 10%
10%
Częściowo odporny na: Brak. |
Orc Warlord
Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swego potężnego miecza, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub rzucić jeden ze swoich zabójczych noży.
Punkty Życia: 950
Punkty Doświadczenia: 670
Wrażliwy na: Earth 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Mara
Jedną rzeczą, jaka zawsze ucieka demonom oraz ich mocom, są sny. Dar śnienia jest dostępny jedynie dla śmiertelników. Niektóre demony, nadal jednak czają się na granicy snów, patrzą, ślinią się z nienawiścią i żądzą. Czasami śniący ma nikłą świadomość, że jest obserwowany przez tych nieproszonych widzów. Takie sny, często przeradzają się w koszmary. Chaos i strach, który jest wywoływany przez koszmary, umożliwia czającym się demonom ukraść nieco z esencji tych snów. Zjadając coraz to więcej tej substancji, demony zdobywają cechy, które nie są normalnie dla nich osiągalne. W pewnym zakresie, są nawet w stanie nawiedzać sny śmiertelników, mimo, że ich oddziaływanie jest jedynie pośrednie i ograniczone. Ich fizyczna forma odzwierciedla ich nieustanną podróż do miejsca, gdzie nie należą i przybiera formę stwora podobnego do konia. Ich moce w świecie żywych w jakiś sposób są bardziej znaczące i często obejmują osłabianie śmiertelników by ukraść im ich siły życiowe.
Punkty Życia: 2500
Punkty Doświadczenia: 2150
Wrażliwy na: Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
Lich
Lich powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę, w celu osiągnięcia nieśmiertelności. Ten przeraźliwy stwór ma jeden cel: podążać ścieżką nekromancji. Każdy by oddał duszę nieśmiertelności za straszliwą moc tych nieumarłych magów, gdyż nawet po zniszczeniu ciała licha, jest on w stanie odtworzyć swoją postać. Ten nieumarły stwór spędza długi czas w swoim laboratorium, gdyż może kontynuować swoje zadania. Praktycznie omijany przez Rookstayerów, ponieważ nie looci z niego żaden dobry item, oraz nie ma go w taskach.
Punkty Życia: 880
Punkty Doświadczenia: 900
Wrażliwy na: Holy 10%
Częściowo odporny na: Brak.
A więc to by było na tyle.
Dziękuje za pomoc przy tworzeniu poradnika osobie Pewny Maciek.
Proszę o sprawdzenie poradnika przez Laurette lub Katje i w przypadku gdy poradnik się spodoba o przeniesienie go do odpowiedniego działu