![]() |
Poradnik | Rookgard CaveBoss - Wersja do druku +- RonOTS (https://forum.ronots.com) +-- Dział: Ogolne (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Poradniki Graczy / Players Tutorials (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=6) +--- Wątek: Poradnik | Rookgard CaveBoss (/showthread.php?tid=9546) |
Poradnik | Rookgard CaveBoss - Timmy - 01-05-2012 Witam, W tym poradniku dowiecie się, jakie bossy znajdują się w pomieszczeniu potocznie zwanym przez Rookstayerow - "Boss cave", poznacie również słabe punkty tych bossów, oraz co warto z nich zbierać. Rookgard - przepiękna kraina, nazywana również Wyspą Początkujących, przez różnorakie profesje z Mainlandu. Jednakże, żyją tam ludzie, którzy woleli zadbać o tą krainę. Różne krążyły pogłoski na temat Rookgardu, że znajdują się tam potwory, których żaden "zielony" nie będzie w stanie powstrzymać. Ci którzy poświecili setki czasu na doskonalenie walki dystansowej, Ci którzy zmarnowali wiele milionów litrów krwi, potu, łez, aby zadbać o Rookgard, Ci którzy setkami godzin żmudnie zdobywali doświadczenie na Ghoulach, odkryli nowe zagrazajace niskopoziomowym postaciom niebezpieczeństwo. Głęboko w podziemiach znajduje się 15 potworów, zamkniętych w swoich "więziennych celach", strzeżonych przez strażników i starszych strażników. Pogłoski krązyły, że każdy potwór próbuje zawładnąć kontynentem, nie wiedząc wcale o nowo powstałej profesji Rookslayerów, broniących Nuubków. Tereny odizolowane od światła dziennego, gdzie zło nigdy nie śpi nazywane jest przez miejscowych "Boss cave" Gdy na kontynencie zapanował ład i skład, przybył Myśliwy, który wynagradza Rookslayerów za zabicie odpowiedniej liczby potworów: -50BH -20Eb -10Fd -10As -10Gs -10Vamp -10Orc -10Dl -10Hero Za 30 pkt wymiennych na 1,2kk exp przy exp rate 20 -2Demon -3Wrl Za 60 pkt wymiennych na 2,4 kk expa przy exp rate 20 Spis treści: 1.Dojście 2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy a)opis mapy 3.Przedstawienie Bossów 1.Dojście Zaczynając z dp dla pacc podążamy za niebieską linią. ![]() Po wejściu do góry po schodach, udajemy się za błękitną linią. Spotykamy tutaj takie potwory jak Gobliny ![]() ![]() Po zejściu ze schodów podążamy za czerwoną linią, gdzie dochodzimy do dziury, którą będziemy musieli odkopać łopatą. ![]() Po zejściu na dół idziemy żółtą linia i spotykamy Gazery(Pokazanie na ss) dość silne potworki o niskim defie, dlatego również bez problemu dacie z nim radę, jednak radze na nich nie afkować, ponieważ potrafią uderzyć. ![]() Idziemy za różową linia. Znajdują sie tutaj 2 Szkielety i Beholder. Nie radze tutaj afkować ![]() Następny poziom to małe pomieszczenie z 2 ghoulami. Idealne miejsce do skillowania. ![]() Podążamy za zieloną linią, znajdują sie tutaj 2 ghoule, beholder, oraz slimy. ![]() I tak oto doszliśmy do "boss cave". 2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy ![]() a)opis mapy -Biały Demon. -Piaskowy Lich -Jaskrawy zielony Banshee -Żółty Hero -Ciemno niebieski Vampir -Czarny Frost -Ciemno zielony Black Knight -Różowy Behemot -Jaskrawy niebieski GS -Średnio niebieski Orc Warior -Średnio zielony Mara -Szary Hydra -Brązowy Olbrzymi Scarabeusz -Filetowy Warlock -Jasno-czerwony Plazma 3.Przedstawienie Bossów Na boss cave znajduję się 15 bossów i każdy jest oddzielony odpowiednim murem, tak więc nie da się ich lurować. Plazma ![]() Najsilniejszy boss Rookgardu, na niego nie ma co iść samemu - minimum 5 doświadczonych Rookstayerów. Atakuje silną trucizną, która jest w stanie zabić prawie każde stworzenie. Plazma przybiera różne kształty i jest koloru zielonego. Kolor zielony, oznacza zawartość trucizny w jej organizmie. Punkty Życia: 50000 Punkty Doświadczenia: 6000 Wrażliwy na: Fire.10% Demon ![]() Jeden z silniejszy bossów na których chodzi się w grupie Rookstayerów.Jest na nie Task, przy zabiciu 3 Demonów dostaniemy 60 pkt. Istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej. Punkty Życia: 8200 Walczy w zwarciu. Wrażliwy na: Holy 5% Ice10% Częściowo odporny na: Death50% Physical 10% Hydra ![]() Nie bije zbyt dużo jednak bardzo dobrze się leczy, dlatego przy słabej broni, oraz skillach nie zabijemy jej samemu. Punkty Życia: 2250 Punkty Doświadczenia: 2100 Wrażliwy na: Energy10% Frost ![]() Lodowy potwór, przeznaczony dla bardziej zaawansowanych Rookstayerów Punkty Życia: 1850 Punkty Doświadczenia: 2100 Wrażliwy na: Brak. Częściowo odporny na: Holy 60% Death 50% Warlock ![]() Bardzo często znika, dlatego bardzo trudno go zabić. Do jego ubicia warto wykorzystać Bursty, które spadają z Smoków Punkty Życia: 3200 Punkty Doświadczenia: 4000 Wrażliwy na: Earth 10% Physical 6% Częściowo odporny na: Brak. Behemot ![]() Dość niepozorny, jednak potrafi bardzo mocno uderzyć, dlatego nie należy przeglądać internetu gdy się go bije. Punkty Życia: 4000 Punkty Doświadczenia: 2500 Wrażliwy na: Grafika:Ice 10% Częściowo odporny na: Brak. \ Giant Spider (GS) ![]() Olbrzymie pająki zamieszkują jamy i góry Tibii. Należą do grupy najsilniejszych potworów i są tak szybkie, że ucieczka przed nimi jest niemal niemożliwa. Potrafią przyzywać trujące pająki i pluć chmurami trucizny. Punkty Życia: 1300 Punkty Doświadczenia: 900 Wrażliwy na: Fire 10% Częściowo odporny na: Physical 20% Hero ![]() Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków. Punkty Życia: 1400 Punkty Doświadczenia: 1200 Wrażliwy na: Brak. Częściowo odporny na: Brak. Ancient Scarab ![]() Starożytny Skarabeusz jest w samej rzeczy starożytny - mówi się, że są okazy żyjące całe wieki. Plotki głoszą, że skarabeusz, dopóki nie zostanie zabity, dopóty nie umrze ze starości, a wręcz będzie nadal rósł do olbrzymich rozmiarów. Ich normalna prędkość poruszania się nie jest zadziwiająco szybka, ale są zdolne do robienia nagłych ataków, aby złapać ich przeciwnika. A co jeszcze niebezpieczniejszego, ich trucizna jest na tyle silna, aby pozwolić tym stworzeniom na wypuszczenie olbrzymiej chmury śmierdzącej śmierci i chaosu wokół nich. Powiada się, że Starożytne Skarabeusze są strażnikami tajemnic, pochłoniętych przez piasek dawno, dawno temu. Więc nie bądź zaskoczony, jeżeli niektóre z nich okażą się stosować jeszcze bardziej przebiegłe taktyki i druzgocącą magię. Punkty Życia: 1000 Punkty Doświadczenia: 720 Wrażliwy na: Fire 10% Ice 10% Częściowo odporny na: Brak. Back Knight ![]() Czarni Rycerze są dezerterami z królewskiej armii. Żyją w głębi bagien i atakują każdego nieproszonego gościa. Dobrze wyposażeni, są bardzo mocni w walce w zbliżeniu, używają również dzid w walce na dystans. Punkty Życia: 1800 Punkty Doświadczenia: 1600 Wrażliwy na: Brak. Częściowo odporny na: Brak. Banshee ![]() Banshee jest nieumarłą istotą czystego terroru. Jak mówi legenda, kiedyś była śmiertelną kobietą wspaniałej urody, która zabiła samą siebie w imię dawno zapomnianej krzywdy. Śmierć odmówiła jej ofiary i odesłała ją z powrotem, przeklętą i wypaczoną. Teraz widok Banshee jest upiorny. Jej ciało nie jest eteryczne tak jak ducha, ale jej płonące spojrzenie i miażdżący wygląd nieskończonego bólu na jej twarzy, wzbudza przerażenie w sercu każdego śmiertelnika. Jeszcze gorszy od jej okropnego wyglądu, jest jej bezgłośny śpiew. Lament Banshee jest melodią czystej śmierci, która wysysa jej pechowe ofiary z całego życia i nadziei. Kilku śmiertelników, którzy spotkali Banshee, przeżyło aby opowiedzieć tą historię. Punkty Życia: 1000 Punkty Doświadczenia: 900 Wrażliwy na: Grafika:Holy 10% Częściowo odporny na: Brak. Vampir ![]() Fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna o charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza. Punkty Życia: 450 Punkty Doświadczenia: 290 Wrażliwy na: Grafika: Holy 10% Fire 10% 10% Częściowo odporny na: Brak. | Orc Warlord ![]() Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swego potężnego miecza, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub rzucić jeden ze swoich zabójczych noży. Punkty Życia: 950 Punkty Doświadczenia: 670 Wrażliwy na: Earth 10% Częściowo odporny na: Brak. Mara ![]() Jedną rzeczą, jaka zawsze ucieka demonom oraz ich mocom, są sny. Dar śnienia jest dostępny jedynie dla śmiertelników. Niektóre demony, nadal jednak czają się na granicy snów, patrzą, ślinią się z nienawiścią i żądzą. Czasami śniący ma nikłą świadomość, że jest obserwowany przez tych nieproszonych widzów. Takie sny, często przeradzają się w koszmary. Chaos i strach, który jest wywoływany przez koszmary, umożliwia czającym się demonom ukraść nieco z esencji tych snów. Zjadając coraz to więcej tej substancji, demony zdobywają cechy, które nie są normalnie dla nich osiągalne. W pewnym zakresie, są nawet w stanie nawiedzać sny śmiertelników, mimo, że ich oddziaływanie jest jedynie pośrednie i ograniczone. Ich fizyczna forma odzwierciedla ich nieustanną podróż do miejsca, gdzie nie należą i przybiera formę stwora podobnego do konia. Ich moce w świecie żywych w jakiś sposób są bardziej znaczące i często obejmują osłabianie śmiertelników by ukraść im ich siły życiowe. Punkty Życia: 2500 Punkty Doświadczenia: 2150 Wrażliwy na: Holy 10% Częściowo odporny na: Brak. Lich ![]() Lich powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę, w celu osiągnięcia nieśmiertelności. Ten przeraźliwy stwór ma jeden cel: podążać ścieżką nekromancji. Każdy by oddał duszę nieśmiertelności za straszliwą moc tych nieumarłych magów, gdyż nawet po zniszczeniu ciała licha, jest on w stanie odtworzyć swoją postać. Ten nieumarły stwór spędza długi czas w swoim laboratorium, gdyż może kontynuować swoje zadania. Praktycznie omijany przez Rookstayerów, ponieważ nie looci z niego żaden dobry item, oraz nie ma go w taskach. Punkty Życia: 880 Punkty Doświadczenia: 900 Wrażliwy na: Holy 10% Częściowo odporny na: Brak. A więc to by było na tyle. Dziękuje za pomoc przy tworzeniu poradnika osobie Pewny Maciek. Proszę o sprawdzenie poradnika przez Laurette lub Katje i w przypadku gdy poradnik się spodoba o przeniesienie go do odpowiedniego działu |