Witam,
Poradnik ten powstał, aby ułatwić Wam zgłaszanie problemów w grze, a nam ułatwi to szybsze reagowanie i naprawianie tych błędów i problemów.
Panel Pomocy znajduje się pod adresem:
http://www.help.ronit.pl/
Po wejściu na podany adres ujrzycie taką stronę:
1A - Otwieramy nowe zgłoszenie.
1B - Sprawdzamy statut naszego zgłoszenia poprzez podania adresu e-mail oraz numeru zgłoszenia.
Gdy wybierzemy nowe zgłoszenie (Open New Ticket) pojawi się następujący formularz:
2A - Podajemy nazwę swojego konta.
2B - Podajemy adres e-mail, który posłuży jako adres korespondencyjny (kontaktowy) z Wami.
2C - Podajemy kontaktowy numer telefonu (niepotrzebny).
2D - wybieramy podstawowe kryteria zgłoszenia. Po rozwinięciu zobaczymy następujące opcje do wyboru:
Premium problem - problemy z kontem premium, zamówieniem PACC oraz PACC Run.
Anothet Problem - problemy związane z błędami gry, problemem z postaciami etc.
Oczywiście należy pamiętać o wyborze odpowiedniego projektu gry.
2E - Wpisujemy temat zgłoszenia.
2F - wpisujemy treść zgłoszenia.
W treści zgłoszenia proszę podawać tylko i wyłącznie fakty.
Najważniejsze informacje to:
- Data kiedy wystąpił błąd.
- Przybliżona godzina wystąpienia błędu.
- Świat gry (serwer)
- Nick postaci, lub konta na której powstał błąd.
- Skrócony opis błędu/problemu.
Powstrzymajcie się przed pisaniem długich wywodów i wpisywaniem informacji nie wnoszących nic do sprawy. Wydłuży to tylko czas naprawienia błędu/problemu.
2G - Zatwierdzamy zgłoszenia.
2H - Usuwamy zawartość wszystkich wypełnionych pól.
2I - Przerywamy pisanie zgłoszenia.
Po wypełnieniu wszystkich pól poprawnie i po zatwierdzeniu zgłoszenia pojawi się następujące okno:
Po tym na podany adres e-mail otrzymujemy informację potwierdzającą zgłoszenie błędu/problemu.
Teraz Musimy uzbroić się w cierpliwość i czekać na odpowiedź. Proszę nie pisać w temacie ani nie tworzyć nowych zgłoszeń, dopóki nie otrzymacie odpowiedzi Administratora.
Tworzenie nowych zgłoszeń lub dodatkowe pisanie w założonym już zgłoszeniu wydłuża czas naszej pracy i co za tym idzie, wydłuża to czas Waszego oczekiwania na pomoc.
Oto przykładowe zgłoszenie:
- Pytania o słuszność bana bądź dowody dotyczące bana.
Jeśli dostałeś bana od AUTO.
- Skargi na członków obsługi.
- Prośby o przypomnienie hasła, loginu czy usunięcie recovery key.
- Sprawy związane z hackowaniem.
- Prośby o bezpośredni kontakt z wyższą obsługą lub administracją serwera.
- Problemy z kodem na Punkty Premium.
- Błąd, który już zgłosiłeś.
- Kradzież przedmiotów.
- Oszukano Cię podczas wymiany postaciami lub przedmiotami między różnymi serwerami.
Ponadto wszelkie zgłoszenia, które nie są zgodne z Tutorialem Panelu Pomocy również będą ignorowane i zamykane.
Poradnik ten powstał, aby ułatwić Wam zgłaszanie problemów w grze, a nam ułatwi to szybsze reagowanie i naprawianie tych błędów i problemów.
Panel Pomocy znajduje się pod adresem:
http://www.help.ronit.pl/
Po wejściu na podany adres ujrzycie taką stronę:
1A - Otwieramy nowe zgłoszenie.
1B - Sprawdzamy statut naszego zgłoszenia poprzez podania adresu e-mail oraz numeru zgłoszenia.
Gdy wybierzemy nowe zgłoszenie (Open New Ticket) pojawi się następujący formularz:
2A - Podajemy nazwę swojego konta.
2B - Podajemy adres e-mail, który posłuży jako adres korespondencyjny (kontaktowy) z Wami.
2C - Podajemy kontaktowy numer telefonu (niepotrzebny).
2D - wybieramy podstawowe kryteria zgłoszenia. Po rozwinięciu zobaczymy następujące opcje do wyboru:
Premium problem - problemy z kontem premium, zamówieniem PACC oraz PACC Run.
Anothet Problem - problemy związane z błędami gry, problemem z postaciami etc.
Oczywiście należy pamiętać o wyborze odpowiedniego projektu gry.
2E - Wpisujemy temat zgłoszenia.
2F - wpisujemy treść zgłoszenia.
W treści zgłoszenia proszę podawać tylko i wyłącznie fakty.
Najważniejsze informacje to:
- Data kiedy wystąpił błąd.
- Przybliżona godzina wystąpienia błędu.
- Świat gry (serwer)
- Nick postaci, lub konta na której powstał błąd.
- Skrócony opis błędu/problemu.
Powstrzymajcie się przed pisaniem długich wywodów i wpisywaniem informacji nie wnoszących nic do sprawy. Wydłuży to tylko czas naprawienia błędu/problemu.
2G - Zatwierdzamy zgłoszenia.
2H - Usuwamy zawartość wszystkich wypełnionych pól.
2I - Przerywamy pisanie zgłoszenia.
Po wypełnieniu wszystkich pól poprawnie i po zatwierdzeniu zgłoszenia pojawi się następujące okno:
Po tym na podany adres e-mail otrzymujemy informację potwierdzającą zgłoszenie błędu/problemu.
Teraz Musimy uzbroić się w cierpliwość i czekać na odpowiedź. Proszę nie pisać w temacie ani nie tworzyć nowych zgłoszeń, dopóki nie otrzymacie odpowiedzi Administratora.
Tworzenie nowych zgłoszeń lub dodatkowe pisanie w założonym już zgłoszeniu wydłuża czas naszej pracy i co za tym idzie, wydłuża to czas Waszego oczekiwania na pomoc.
Oto przykładowe zgłoszenie:
- Pytania o słuszność bana bądź dowody dotyczące bana.
- Należy pisać w dziale "Skargi" na Forum gry. Następnie należy cierpliwie czekać na odpowiedź obsługi. Chyba, że powód bana to: "Kontakt Panel Pomocy".
Jeśli dostałeś bana od AUTO.
- Dostałeś bana za nieprzepisanie confirmu. Jest ta nasz system antybotowy, który co jakiś czas wysyła informację o kodzie, który trzeba przepisać. Jeżeli tego nie zrobisz, jesteś traktowany jak bot i banowany. Nie ma możliwości odwołania się od bana. Tak więc Tworzenie zgłoszenia na Panelu Pomocy jest bezsensowne.
- Skargi na członków obsługi.
- Takie skargi należy zakładać na Forum w dziale "Skargi" a nie na Panelu Pomocy. Wyższa obsługa sprawdza również Forum i na pewno zauważy Twoje zgłoszenie i ustosunkuje się do niego.
- Wyjatkiem jest Skarga na czlonka Obslugi skierowana do Lauretty wraz z obciazajacymi dowodami.
- Prośby o przypomnienie hasła, loginu czy usunięcie recovery key.
- Prośby o taką pomoc są bezsensowne, ponieważ Obsługa nigdy takich informacji nie podaje.
- Sprawy związane z hackowaniem.
- Jeżeli zostałeś okradziony przez własną głupotę, to nie masz co wypisywać swoich żali w założonym wątku na Forum, a na pewno zakładać zgłoszenia na Panelu Pomocy. Nie ingerujemy w nie. Masz możliwość zabezpieczenia swoich kont poprzez wyrobienie recovery key oraz ustawienie maski ip. Jeśli tego nie robisz i dodatkowo dzielisz konto z innymi graczami, używasz nielegalnego oprogramowania, które może zawierać keyloggery, nie posiadasz dobrego zabezpieczenia antywirusowego na swoim komputerze nie będziemy w stanie Ci pomóc.
- Prośby o bezpośredni kontakt z wyższą obsługą lub administracją serwera.
- - Na głównej stronie serwerów znajduje się zakładka "TWÓRCY" (lub jeśli masz ustawiony język angielski "staff"). Tam znajdziesz adres e-mail do każdego członka administracji.
- Problemy z kodem na Punkty Premium.
- Jeżeli nie dostałeś kodu:
- Skontaktuj się z Dotpay'em poprzez Panel Kontaktowy: http://www.dotpay.pl/kontakt/ i w treści swojej wiadomości umieść informacje takie jak:
+ Numer telefonu z którego został wysłany SMS / Adres e-mail - w przypadku, jeżeli nadany był przelew online.
+ Dokładna data i czas wysłania.
+ Numer telefonu, na który wysłany był SMS oraz jego dokładna treść / Swoje imię i nazwisko w przypadku nadania przelewu.
+ Napisz informację o tym, że kod nie został w ogóle wydany.
- Jeżeli dostałeś/aś kod, ale coś nie działa:
- Wyślij e-mail na adres jakub.czupryna@gmail.com i uwzględnij podanie takich danych jak:
+ Numer telefonu z którego został wysłany SMS / Adres e-mail - w przypadku, jeżeli nadany był przelew online.
+ Dokładna data i czas dokonania transakcji.
+ Zwrócone kody.
+ Swój numer / nazwę konta w systemie.
Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Sklepu Premium.
- Błąd, który już zgłosiłeś.
- Nie twórz nowych zgłoszeń, żeby zapytać jaki jest statut Twojego zgłoszenia. Przysparza nam to dodatkowej pracy a co za tym idzie opóźnia to naprawienie go. Zgłoszenia, które już zostały napisane będą zamykanie bez odpowiedzi. W przypadku stwierdzenia wielu zgłoszeń o tym samym błędzie, napisanych przez jednego gracza, adres e-mail delikwenta może zostać zbanowanym na stałe, co uniemożliwi składanie kolejnych zgłoszeń.
- Kradzież przedmiotów.
- Jeśli pożyczyłeś komuś jakiś przedmiot, a gracz nie chce Ci go oddać. Jeśli zaprosiłeś kogoś do swojego domku, a on zabrał wszystkie przedmioty. Dzielisz konto i drugi owner zabrał przedmioty lub zrookował postać. Nie pisz tego!! Bo sam jesteś sobie winny i nikt Ci w tym nie pomoże.
- Oszukano Cię podczas wymiany postaciami lub przedmiotami między różnymi serwerami.
- Obsługa nie ingeruje w wymiany i handel między graczami. Wszelkie wymiany inne niż poprzez funkcję "TRADE" dokonujesz na własne ryzyko.
Ponadto wszelkie zgłoszenia, które nie są zgodne z Tutorialem Panelu Pomocy również będą ignorowane i zamykane.