04-01-2024, 07:02 PM
Drodzy gracze,
czas plynie szybciej, niz ktokolwiek z nas by przypuszczal, ale pracujemy wytrwale, a jesli nie pracujemy, to dziekujemy za wasza wytrwalosc .
Poza szeregiem kolejnych poprawek, o ktorych rozpisywac sie nie bedziemy, bo zajmuja duzo czasu, a sa niezbedne do prawidlowej gry, wrzucamy drobny update informacji dotyczacy postepu prac nad projektem GENESIS.
- Nowa baza danych juz powstala, wszystko przetestowane i bledy (tak nam sie wydaje) zostaly wyeliminowane
- Quest log - dziala !
- Rycerze uzyskaja nowy orez dzieki ktoremu ich efektywnosc w solo expie zostanie zwiekszona, a i stojac strapowanym przez wrogow dookola moze napsuc troche krwi i mrów.
- Daily Dungeony sa w zasadzie gotowe, a beda przeznaczone dla graczy od lvl 200 i od lvl 500setnego.
- Golden Amulet - czyli najbardziej pozadany Amulet of Loss jest gotowy bedzie dostępny zarowno w grze, jak i z PREMIUM SHOP
- Skalowany dmg UE, dziala prawidlowo. (sila kazdego kolejnego UE w danym "spamie" bedzie mniejsza w zaleznosci od ilosci graczy na ekranie, maksymalny poziom to 50% sily UE)
zmodyfikowalismy bronie z DFQ (dojdzie odpornosc oraz drobne craftowanie)
- Nowy NPC - Kolekcjoner, ktorego warto nie lekcewazyc, bo dysponuje on rowniez punktami pasywnymi.
- Plecaki otrzymaja dodatkowe atrybuty, ktore beda mialy znaczenie, nie tylko pojemnosc i wyglad.
W nastepnej kolejnosci prace trwaja nad:
- PvP Event weekendowy dla czlonkow gildii oraz dla czlonkow "party"
- rebalans, w celu uatrakcyjnienia nagrod z questow takich jak VERGOTH i Atlantyda oraz wielu innych itemow dostepnych na serverze, a z jakiegos powodu - -bezuzytecznych lub nie sprzedawalnych.
czas plynie szybciej, niz ktokolwiek z nas by przypuszczal, ale pracujemy wytrwale, a jesli nie pracujemy, to dziekujemy za wasza wytrwalosc .
Poza szeregiem kolejnych poprawek, o ktorych rozpisywac sie nie bedziemy, bo zajmuja duzo czasu, a sa niezbedne do prawidlowej gry, wrzucamy drobny update informacji dotyczacy postepu prac nad projektem GENESIS.
- Nowa baza danych juz powstala, wszystko przetestowane i bledy (tak nam sie wydaje) zostaly wyeliminowane
- Quest log - dziala !
- Rycerze uzyskaja nowy orez dzieki ktoremu ich efektywnosc w solo expie zostanie zwiekszona, a i stojac strapowanym przez wrogow dookola moze napsuc troche krwi i mrów.
- Daily Dungeony sa w zasadzie gotowe, a beda przeznaczone dla graczy od lvl 200 i od lvl 500setnego.
- Golden Amulet - czyli najbardziej pozadany Amulet of Loss jest gotowy bedzie dostępny zarowno w grze, jak i z PREMIUM SHOP
- Skalowany dmg UE, dziala prawidlowo. (sila kazdego kolejnego UE w danym "spamie" bedzie mniejsza w zaleznosci od ilosci graczy na ekranie, maksymalny poziom to 50% sily UE)
zmodyfikowalismy bronie z DFQ (dojdzie odpornosc oraz drobne craftowanie)
- Nowy NPC - Kolekcjoner, ktorego warto nie lekcewazyc, bo dysponuje on rowniez punktami pasywnymi.
- Plecaki otrzymaja dodatkowe atrybuty, ktore beda mialy znaczenie, nie tylko pojemnosc i wyglad.
W nastepnej kolejnosci prace trwaja nad:
- PvP Event weekendowy dla czlonkow gildii oraz dla czlonkow "party"
- rebalans, w celu uatrakcyjnienia nagrod z questow takich jak VERGOTH i Atlantyda oraz wielu innych itemow dostepnych na serverze, a z jakiegos powodu - -bezuzytecznych lub nie sprzedawalnych.