Hej!
Bacznie czytamy wasze uwagi i obserwujemy co sie dzieje na serwerze. Staramy sie nadac kazdej sprawie wlasciwy priorytet. Dzisiejszy dzien byl dla nas znowy pracowity, bo wprowadzilismy szereg usprawnien:
Roadmapa na najblizszy czas:
Pozdrawiamy,
Ekipa Ronit
Bacznie czytamy wasze uwagi i obserwujemy co sie dzieje na serwerze. Staramy sie nadac kazdej sprawie wlasciwy priorytet. Dzisiejszy dzien byl dla nas znowy pracowity, bo wprowadzilismy szereg usprawnien:
- Potworki nie beda sie juz wiecej pojawiac na waszych "oczach": to byl chyba jeden z bardziej denerwujacych problemow, ktore raportowaliscie. Od dzisiejszego restartu nie powinno sie to juz dluzej dziac.
- Uzywanie run lezacych na ziemi: na serwerze istnial blad, ktory pozwalal na uzywanie run lezacych wiele kratek od nas. Ten blad rowniez naprawilismy.
- Kupowanie przedmiotow premium / z marketplace: jako, ze nasz market webowy potrzebuje byc wlasciwie zafixowany przez naszego web-speca, w miedzyczasie wprowadzilismy listowanie wszystkich dostepnych ofert na Trade Channel, co 5 minut. Naprawilismy rowniez problem z kupowaniem tych przedmiotow: sprawdzcie jeszcze raz swoje depoty, jezeli cos co kiedys kupiliscie nie pojawilo sie tam w pierwszej kolejnosci.
- Stabilnosc: wylapalismy 4-ty blad powodujacy niestabilnosc dzialania serwera i go naprawilismy. W kolejnych dniach liczymy na to, ze serwer bedzie juz dzialal bez zbednych, niezaplanowanych restartow.
- Poprawki na mapie: poprawilismy id-ki depotow (Northpool bylo pomieszane z Carlin) [Northpool -> wasze przedmioty sa dostepne na ostatnim pietrze], wywalilismy kratki spowalniajce, poprawilismy sporo miejsc, w ktorych nie dalo sie przejsc dalej i najzwyczaniej w swiecie - blokowalismy sie.
- Djinn / Merchant NPC: narzekaliscie na to, ze nie skupuja za duzo przedmiotow. Poprawilismy to i dodalismy sporo przedmiotow, ktore mozecie wyloocic huntujac najbardziej popularne potworki.
- Questy: byl problem z duza iloscia skrzyn, ktore najzwyczajniej w swiecie nie dawaly zasluzonej nagrody. Poprawilsmi i to.
Roadmapa na najblizszy czas:
- Stabilnosc i "smoothness" rozgrywki: jest do dla nas absolutny priorytet, wiec bedziemy poprawiali kod serwera w taki sposob, aby wyeliminowac zbedne locki, poprawic synchroniczne wykonywanie querieis do bazy danych i usuwac kod, ktory jest CPU-zerny;
- Balans profesji: uzylismy ustawien, ktore sami uznalismy za "zbalansowane" i dobre, ale teraz bedziemy je rewidowac z waszymi sugestiami. Bardzo czestym zarzutem jest: "EK jest za silny".
- Zgloszenia z bug reportera: mamy sporo "niewielkich" zgloszen od was z bug reportera. One wszystkie "siedza" z nami na kanale Discord ekipy technicznej RonOTS. Rewidujemy je i sukcesywnie bedziemy je adresowac.
Pozdrawiamy,
Ekipa Ronit
RonOTS Rules