Cześć, pojawiło się wiele pytań o zmiany dokonane na nowym serwerze, postaram się wymienić część z nich.
Daily Bossy - skrót mechaniki:
-Daily bossa można zabić raz na 20h
-Istnieje 5 daily bossów z unikalnymi mechanikami
-Wymagania levelowe dla bossów wyglądają następująco
->boss 1 = 100+
->boss 2 = 200+
->boss 3 = 300+
->boss 4 i 5 = 400+
-Z każdego bossa możemy zdobyć gwarantowany token oraz inne rzadkie nagrody np. przedmioty wymagane do outfitów
-Tokeny możemy wymieniać na najlepsze przedmioty w grze jak i przedmiot odpowiedzialny za przekucie broni
-Żeby wejść na dailybossa potrzeba 4 osoby
Kilka screenów z daily bossów:
![[Obrazek: Childfromhell.png]](https://i.ibb.co/yfvkVQF/Childfromhell.png)
![[Obrazek: Zulazza.png]](https://i.ibb.co/C2kCSWJ/Zulazza.png)
![[Obrazek: Horror.png]](https://i.ibb.co/vLhnzLX/Horror.png)
![[Obrazek: Plunderer.png]](https://i.ibb.co/bRX4wLb/Plunderer.png)
Zmiany PVP i PVE
-W związku z usunięciem możliwości nieograniczonego "skosowania" runy paraliżującej może używać tylko druid
-druid obniżenie obrażeń z "UE" o 10%
-zwiększenie siły czarów typu wave jak "exevo flam hur", "exevo frigo hur" etc o 10%
-zmniejszenie siły leczniczej runy UH o 5%
-czar exori gran w większym stopniu skaluje się teraz z magic levelem, w mniejszym stopniu z levelem
-obrażenia w knighta i paladyna w większym stopniu skalują się wraz ze skillem, w mniejszym wraz z levelem.
-dodanie runy soulfire, pozwala na długotrwałe podpalenie innego gracza
-dodanie "garnuszków"
-zmniejszony exhaust na czar "exeta res"
-zmniejszenie siły utamo exori z o 5%
-zwiększenie obrony wynikającej z armora i defa w przedmiotach
-zmniejszenie obrażeń PVP knighta i paladyna w przedziale levelowym 1-150
-zmniejszenie boostów % z wandów
Istotniejsze zmiany gameplay
-Dodanie staminy premium: pierwsze 2 godziny staminy dają 50% dodatkowego expa. (Ukłon w stronę graczy mających mniej czasu na grę)
-Usunięcie stamina runy z gry
-Brak Premium Account od tej pory nie ogranicza podróżowania oraz używania wszystkich czarów
-Bonus exp za odpalony spectator
-Bonus exp za posiadanie Premium Account
-Rework systemu tasków
-Usunięty system artefaktów
-Dodanie nowych mountów i outfitów do gry
-Dodanie nowych bossów oraz najazdów
Nowe przedmioty
Tak jak mówi tytuł przebudowaliśmy system odporności w grze:
Tutaj można spojrzeć na nowe przedmioty odpornościowe
![[Obrazek: Items-part2.png]](https://i.ibb.co/YtJY9Bg/Items-part2.png)
![[Obrazek: Items-part1.png]](https://i.ibb.co/60wfQjj/Items-part1.png)
Zmieniliśmy przedmioty wymagane do zdobycia niektórych outfitów
![[Obrazek: Outfity-part1.png]](https://i.ibb.co/nsZhfDB/Outfity-part1.png)
![[Obrazek: outfity-part2.png]](https://i.ibb.co/Sy9XbVV/outfity-part2.png)
Dodaliśmy nowe moby oraz przystosowaliśmy stare do rozgrywki w przedziałach levelowych 1-600
tutaj część dodanych mobów
![[Obrazek: Some-newmobs.png]](https://i.ibb.co/Lgp7vSM/Some-newmobs.png)
Zmiany w mapie:
- "Nowa wyspa" została usunięta
- Usunięto Venore, Ankhrahmun, Darashia, Ice Land
- Dodano nowe terany w miejscu starego Venore, Ankrahmun, Darashia
- Dodano nowe miasta Ankh i Ice Land
- Odświeżyliśmy miasta takie jak Northpool, Riven, Carlin
- Dodano mnóstwo nowych respów
Tutaj można zobaczyć część zmian dokonanych na mapie
![[Obrazek: zamiast-ankh.png]](https://i.ibb.co/vLT5Hys/zamiast-ankh.png)
Mapa interaktywna -
Przed startem serwera uruchomimy mapę interaktywną, pozwoli Wam ona na dokładniejsze zapoznanie się z nową mapą.
Daily Bossy - skrót mechaniki:
-Daily bossa można zabić raz na 20h
-Istnieje 5 daily bossów z unikalnymi mechanikami
-Wymagania levelowe dla bossów wyglądają następująco
->boss 1 = 100+
->boss 2 = 200+
->boss 3 = 300+
->boss 4 i 5 = 400+
-Z każdego bossa możemy zdobyć gwarantowany token oraz inne rzadkie nagrody np. przedmioty wymagane do outfitów
-Tokeny możemy wymieniać na najlepsze przedmioty w grze jak i przedmiot odpowiedzialny za przekucie broni
-Żeby wejść na dailybossa potrzeba 4 osoby
Kilka screenów z daily bossów:
![[Obrazek: Childfromhell.png]](https://i.ibb.co/yfvkVQF/Childfromhell.png)
![[Obrazek: Zulazza.png]](https://i.ibb.co/C2kCSWJ/Zulazza.png)
![[Obrazek: Horror.png]](https://i.ibb.co/vLhnzLX/Horror.png)
![[Obrazek: Plunderer.png]](https://i.ibb.co/bRX4wLb/Plunderer.png)
Zmiany PVP i PVE
-W związku z usunięciem możliwości nieograniczonego "skosowania" runy paraliżującej może używać tylko druid
-druid obniżenie obrażeń z "UE" o 10%
-zwiększenie siły czarów typu wave jak "exevo flam hur", "exevo frigo hur" etc o 10%
-zmniejszenie siły leczniczej runy UH o 5%
-czar exori gran w większym stopniu skaluje się teraz z magic levelem, w mniejszym stopniu z levelem
-obrażenia w knighta i paladyna w większym stopniu skalują się wraz ze skillem, w mniejszym wraz z levelem.
-dodanie runy soulfire, pozwala na długotrwałe podpalenie innego gracza
-dodanie "garnuszków"
-zmniejszony exhaust na czar "exeta res"
-zmniejszenie siły utamo exori z o 5%
-zwiększenie obrony wynikającej z armora i defa w przedmiotach
-zmniejszenie obrażeń PVP knighta i paladyna w przedziale levelowym 1-150
-zmniejszenie boostów % z wandów
Istotniejsze zmiany gameplay
-Dodanie staminy premium: pierwsze 2 godziny staminy dają 50% dodatkowego expa. (Ukłon w stronę graczy mających mniej czasu na grę)
-Usunięcie stamina runy z gry
-Brak Premium Account od tej pory nie ogranicza podróżowania oraz używania wszystkich czarów
-Bonus exp za odpalony spectator
-Bonus exp za posiadanie Premium Account
-Rework systemu tasków
-Usunięty system artefaktów
-Dodanie nowych mountów i outfitów do gry
-Dodanie nowych bossów oraz najazdów
Nowe przedmioty
Tak jak mówi tytuł przebudowaliśmy system odporności w grze:
Tutaj można spojrzeć na nowe przedmioty odpornościowe
![[Obrazek: Items-part2.png]](https://i.ibb.co/YtJY9Bg/Items-part2.png)
![[Obrazek: Items-part1.png]](https://i.ibb.co/60wfQjj/Items-part1.png)
Zmieniliśmy przedmioty wymagane do zdobycia niektórych outfitów
![[Obrazek: Outfity-part1.png]](https://i.ibb.co/nsZhfDB/Outfity-part1.png)
![[Obrazek: outfity-part2.png]](https://i.ibb.co/Sy9XbVV/outfity-part2.png)
Dodaliśmy nowe moby oraz przystosowaliśmy stare do rozgrywki w przedziałach levelowych 1-600
tutaj część dodanych mobów
![[Obrazek: Some-newmobs.png]](https://i.ibb.co/Lgp7vSM/Some-newmobs.png)
Zmiany w mapie:
- "Nowa wyspa" została usunięta
- Usunięto Venore, Ankhrahmun, Darashia, Ice Land
- Dodano nowe terany w miejscu starego Venore, Ankrahmun, Darashia
- Dodano nowe miasta Ankh i Ice Land
- Odświeżyliśmy miasta takie jak Northpool, Riven, Carlin
- Dodano mnóstwo nowych respów
Tutaj można zobaczyć część zmian dokonanych na mapie
![[Obrazek: Zamist-venore.png]](https://i.ibb.co/sgNGcMw/Zamist-venore.png)
![[Obrazek: New-ankh.png]](https://i.ibb.co/74hdfx4/New-ankh.png)
![[Obrazek: new-ankh2.png]](https://i.ibb.co/2PkyWzn/new-ankh2.png)
![[Obrazek: new-ankh3.png]](https://i.ibb.co/wr201fz/new-ankh3.png)
![[Obrazek: New-carlin.png]](https://i.ibb.co/p0tzbhM/New-carlin.png)
![[Obrazek: New-content.png]](https://i.ibb.co/svp87th/New-content.png)
![[Obrazek: new-iceland.png]](https://i.ibb.co/3WWHXHp/new-iceland.png)
![[Obrazek: New-iceland-2.png]](https://i.ibb.co/kQwMx7K/New-iceland-2.png)
![[Obrazek: New-northpool.png]](https://i.ibb.co/VpDxg3D/New-northpool.png)
![[Obrazek: New-riven.png]](https://i.ibb.co/Zc172HM/New-riven.png)
![[Obrazek: zamiast-ankh.png]](https://i.ibb.co/vLT5Hys/zamiast-ankh.png)
Mapa interaktywna -
Przed startem serwera uruchomimy mapę interaktywną, pozwoli Wam ona na dokładniejsze zapoznanie się z nową mapą.