Witam,
Kiedyś na stronie ronit.com (chyba .com ?) oferowaliście swój własny silnik RonEngine do użytku własnego. Oznacza to, że posiadacie odpowiednią wiedzę, aby się w nim poruszać (w końcu sami go pisaliście
).
Ingerencja w kod silnika pozwala osiągnąć wszystko na co pozwala wyobraźnia. Większość (jak nie wszystkie) elementy dodawane w ostatnich aktualizacjach opierały się w zasadzie tylko na rozwijaniu kodu XML i Lua o ograniczonych możliwościach.
Dlaczego ograniczacie się ekipo do dodawania tak banalnych rzeczy jak respy, takie same potwory, czy jakieś balanse ? Dlaczego ekipa nie wyjdzie poza ten schemat ? Ostatnio udostępniliście open source'owy klient Tibii, w którego kod również można mocno ingerować i dodawać niesamowite rzeczy ? Problemem jest czas ? brak ludzi ?
Sam, w trakcie studiów, kombinowałem z silnikiem gry na grafikach Tibii - czcionka tibijska, grafiki skilli z innej gry
1. Mechanika skilli
![[Obrazek: drzewko.png]](https://i.ibb.co/hCdC0bK/drzewko.png)
2. Opis skilla
![[Obrazek: skill.png]](https://i.ibb.co/xqTGhz9/skill.png)
3. Edytor animacji (zmiana koloru, skalowanie, kilka obrazów w jednej klatce, itp.)
![[Obrazek: Monster-Editor.png]](https://i.ibb.co/1XDGQX3/Monster-Editor.png)
4. Edytor fontu tibijskiego
![[Obrazek: Fonts.png]](https://i.ibb.co/JKXQX7N/Fonts.png)
Przyszedł koniec studiów, praca zawodowa - projektu nie kontynuowałem.
Może iść w tym kierunku ? Serwera mocno customowego (jak Altaron dla przykładu) ? Wiem, że technicznie bylibyście w stanie to zrobić. Tibia 3D brzmi dumnie, ale ciężko będzie Wam zrobić ładną grę w 3D.
Pozdrawiam,
Revo
Kiedyś na stronie ronit.com (chyba .com ?) oferowaliście swój własny silnik RonEngine do użytku własnego. Oznacza to, że posiadacie odpowiednią wiedzę, aby się w nim poruszać (w końcu sami go pisaliście
![Duży uśmiech Duży uśmiech](https://forum.ronots.com/images/smilies/biggrin.png)
Ingerencja w kod silnika pozwala osiągnąć wszystko na co pozwala wyobraźnia. Większość (jak nie wszystkie) elementy dodawane w ostatnich aktualizacjach opierały się w zasadzie tylko na rozwijaniu kodu XML i Lua o ograniczonych możliwościach.
Dlaczego ograniczacie się ekipo do dodawania tak banalnych rzeczy jak respy, takie same potwory, czy jakieś balanse ? Dlaczego ekipa nie wyjdzie poza ten schemat ? Ostatnio udostępniliście open source'owy klient Tibii, w którego kod również można mocno ingerować i dodawać niesamowite rzeczy ? Problemem jest czas ? brak ludzi ?
Sam, w trakcie studiów, kombinowałem z silnikiem gry na grafikach Tibii - czcionka tibijska, grafiki skilli z innej gry
1. Mechanika skilli
![[Obrazek: drzewko.png]](https://i.ibb.co/hCdC0bK/drzewko.png)
2. Opis skilla
![[Obrazek: skill.png]](https://i.ibb.co/xqTGhz9/skill.png)
3. Edytor animacji (zmiana koloru, skalowanie, kilka obrazów w jednej klatce, itp.)
![[Obrazek: Monster-Editor.png]](https://i.ibb.co/1XDGQX3/Monster-Editor.png)
4. Edytor fontu tibijskiego
![[Obrazek: Fonts.png]](https://i.ibb.co/JKXQX7N/Fonts.png)
Przyszedł koniec studiów, praca zawodowa - projektu nie kontynuowałem.
Może iść w tym kierunku ? Serwera mocno customowego (jak Altaron dla przykładu) ? Wiem, że technicznie bylibyście w stanie to zrobić. Tibia 3D brzmi dumnie, ale ciężko będzie Wam zrobić ładną grę w 3D.
Pozdrawiam,
Revo