1. venore kompletnie bezuzyteczne albo wyjebac albo cos pozmieniac tam dodas respy, albo inwazje golden smoka tam, moby na mounty, cokolwiek zeby jakkolwiek to miasto bylo uzyteczne
2. Zwiekszyc ilosc rhino na respie o kilka po 5-6 na lura
3. dodac artefakt swietosci do loota w golden dragonie i demonie lub zrobic 100 procent ze swietego wybranca
4. Dodac ilosc mobow na behmoth quescie, dodatkowo dodac artefakt fizyki do loota z gladiatuza zeby bylo jakkolwiek warto bylo chodzic na ten resp
5. resp wyrm na yanta ore bezuzytecnzy albo do wymiany albo poprawki
6. Wspaniala tarcza kolejny item do zmiany dodac po 3 odpornosci na fizyke i z 3 na energie
7. dodatkowo na quescie na wspaniala tarcze do warlockow dodac Mag Magi zeby dalo sie zloocic pojemnik na addon shamana w jakimkolwiek innym miejscu niz rahuzian quest
8. Dodac kilka mountow dla niskolevelowych gracyz typu panda, racing bird z duzymi respowiskami na venore yanta ore albo gdziekolwiek
9. Dodać mozliwosc wyciecia kolejnego przedmiotu oprocz tych do oswajania np tej białej monety co na jednej z edycji sluzyla do wejscia na wyspe i przejscia przez bramke. Taka moneta z 10x mniejsza szansa wyciecia niz itemy do oswajania wypadajaca z kazdego moba ktorego mozna wyciac. Po zdobyciu takich 10 monet mozliwosc wymiany na przedmiot do oswojenia Renifera najladniejszego mounta jaki był. Postawienie npc ktory wymienia item za monety na ice landzie. dodanie 1 renifera na ice land i ustawienia 100% na wejscie tego przedmiotu. Z racji ze bardzo ciezko by sie wycinalo te monety duzo ciezej niz przemdioty do oswajania to by bylo ciekawym dodatkiem i urozmaiceniem zeby wycinac przy okazji potworki.
10. Urozmaicic alana pico, dodac npc od dodatkowego mounta na alana pico u ktorego mozna by bylo zyskac wierzchowca
11. Na draken kingu, albo ferumbrasie dodac teleport na kilka mobow z ktorych mozna by bylo wyciac przedmiot do oswojenia typu pantera, bylyby to kolejne ciekawe i nie latwe do zrobienia misje, bo tych mobkow by bylo bardzo mało a szansa na wyciecie stosunkowo wysoka.
12. puścic na tydzien test serwer z wiekszym boostem oglaszajac mozliwosc udzialu w tworzeniu wikipedii i w zaleznosci od wlozonej pracy i czasu rozdawac addon dole albo addon demon huntera za edycje ronwiki
13. powywalać bramki premium, to czy ktos uzyje pacc runy nie zmieni tego ze bedzie mniej punktow premium na serwerze bo glownie tracone sa one na blessy i addon dole, a usuniecie bramki premium z northpool i innych bramek za konto premium moze przyczynic sie do tego aby inne miasta tez odzyly i co najwazniejsze wyelminuje problem w ktorym gracz posiada wszystko w depo yanta ore, traci konto premium i nie moze dostac sie do swoich rzeczy
KWESTIA ŻEBY UATRAKCYJNIĆ TO CO JEST I ZROBIC TO BARDZIEJ CIEKAWYM I UZYTECZNYM NIZ KOMBINOWAĆ Z NOWYMI QUESTAMI ITP.
22-08-2020, 03:56 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2020, 03:59 PM przez Boyakaaa.)
14. poprawa złotego helmu z golden demon i tak spada nie za czesto z niego a jest bezuzyteczny, dodac z 7 na swietosc i z 3 na fizyke zawsze to cos by mogl wniesc do gry i nie bylby tylko ozdoba
15. armor z morgoratha zrobic slabsza wersja rauzian armor chociazby dodac po kilka procent na kazdy zywiol
16. zmiana runy niebios z golden demona, dodac do niej mozliwosc wyloocenia rainbow shield z bardzo małym procentem dropu, ozywiloby to gre z najazdami i ludzie by sie rzucali chetniej na golden demona, wrocilyby walki na inwazjach
17. dodanie do runy szczescia z golden dragona czegos nowego np. szansa na wyloocenie runy niebios, oraz szansa na wyloocenie piastki do oswojenia wielbłąda która nie bylaby mozliwa do zdobycia w zaden inny sposob
18. zmiana nagrod z daily questow, quest na gem of life na pustyni zamienilbym nagrode na 1 luck moze bardziej by bylo warto robic ten quest. tak samo daily quest w edron, wbijajc 1,5k lvl ani razu go nie zrobiłem bo nie było warto nawet, nagrody z tego sa tak slabe ze czasowo nawet nie oplaca si go przechodzic dlatego nagrody tam tez sa do zmiany np zamiast 1 chaosa dalbym szanse na 4 chaosy, iteam na mounta, maly procent na swietą kuszę przykładowo, cokolwiek zeby była nawet najmniejsza szansa aby robic ten quest raz dziennie.
19. ulepszenie war modów, przykładowo tylko osoby powyzej 500 lvla, minimalna ilosc 7 osob w gildii, do 50 albo 100 fragów, wygrana gildia otrzymuje nagrody indywidualne dla kazdego, albo stworzoną jakąś najwieksza rezydencje dla calej gildi, albo powiekszony tibianic na okreslony czas. Cokolwiek zeby war mod wprowadzał coś wiecej niz sam wynik
20. Reklama na facebooku co jakiś czas, sporo osób ostatnim razem wróciło na serwer po ujrzeniu posta o starcie i bonusach.
(22-08-2020, 03:56 PM)Boyakaaa napisał(a): 14. poprawa złotego helmu z golden demon i tak spada nie za czesto z niego a jest bezuzyteczny, dodac z 7 na swietosc i z 3 na fizyke zawsze to cos by mogl wniesc do gry i nie bylby tylko ozdoba
15. armor z morgoratha zrobic slabsza wersja rauzian armor chociazby dodac po kilka procent na kazdy zywiol
16. zmiana runy niebios z golden demona, dodac do niej mozliwosc wyloocenia rainbow shield z bardzo małym procentem dropu, ozywiloby to gre z najazdami i ludzie by sie rzucali chetniej na golden demona, wrocilyby walki na inwazjach
17. dodanie do runy szczescia z golden dragona czegos nowego np. szansa na wyloocenie runy niebios, oraz szansa na wyloocenie piastki do oswojenia wielbłąda która nie bylaby mozliwa do zdobycia w zaden inny sposob
18. zmiana nagrod z daily questow, quest na gem of life na pustyni zamienilbym nagrode na 1 luck moze bardziej by bylo warto robic ten quest. tak samo daily quest w edron, wbijajc 1,5k lvl ani razu go nie zrobiłem bo nie było warto nawet, nagrody z tego sa tak slabe ze czasowo nawet nie oplaca si go przechodzic dlatego nagrody tam tez sa do zmiany np zamiast 1 chaosa dalbym szanse na 4 chaosy, iteam na mounta, maly procent na swietą kuszę przykładowo, cokolwiek zeby była nawet najmniejsza szansa aby robic ten quest raz dziennie.
19. ulepszenie war modów, przykładowo tylko osoby powyzej 500 lvla, minimalna ilosc 7 osob w gildii, do 50 albo 100 fragów, wygrana gildia otrzymuje nagrody indywidualne dla kazdego, albo stworzoną jakąś najwieksza rezydencje dla calej gildi, albo powiekszony tibianic na okreslony czas. Cokolwiek zeby war mod wprowadzał coś wiecej niz sam wynik
20. Reklama na facebooku co jakiś czas, sporo osób ostatnim razem wróciło na serwer po ujrzeniu posta o starcie i bonusach.
W tibi przy RPG pvp chodzi o to żeby zabijanie graczy było nie opłacalne
White skull znaczny spadek expa
Red skull znaczny spadek expa i utrata całego eq na aol i bless
i po 3 fragach RS