Wersja krótsza:
-źle dobrane respy dla magów
-za duży dmg ręki w pvp
-problem ze zdobyciem odpowiedniego eq lub jego brak
-za szybki endgame
Wersja dłuższa:
Ja już mówiłem, że to aktualnie jest ots dla palka i knighta, w szczególności knighta.
850 knight stawia bota i ma 200kk/h.
850 ms idzie expić ręcznie i ma 200kk/h. O bocie nie ma co myśleć nawet.
Zdobycie eq na wybrane dla siebie żywioły jest zbyt czasochłonne.
Brak wbudowanej odporności na fizykę w itemach lub zbyt duży dmg z ręki w pvp od ek/rp boli za bardzo.
Dlaczego dmg z ręki boli - po pierwsze skill 170, po drugie lvl 1200.
Zobaczcie widzowie ile roboty zrobiłby tu np. skirt (który imo rozwiązałby sporo innych kwestii)
Expiący ek/rp na lategame jest broken w chui.
Ek/Rp po wbiciu 150 skilla oraz zrobieniu broni i wbiciu high lvla na exori con / valu zaczyna osiągać chore liczby.
Wszystko jest spowodowane tym, że endgame kończy się na 700 lvlu.
Profesje magiczne kończą swój progres na 700 lvlu, bo nie mogą wybrać już lepszych miejsc do expienia solo.
Żeby ms mógł expić tam gdzie knight, potrzebowałby mieć 1000 lvli więcej.
Dla porównania - pomyślcie co by się działo, gdyby na goozlerach biegał sobie 2k ms ze skirtem pod pachą, lurował po 8 i wybijał na 2 ue.
Różnica byłaby ogromna, ale żeby osiągnąć tak wysoki poziom lategame, to ms i ed musiałby napierdalać toxy przez 47 miesięcy lub mieć te skirty.
A co do expienia w party - pewnie, że tak. Tylko, że bot biega solo 20h, a w party, które trzeba kleić ***** wie w jakich okolicznościach poexpi sobie 2h i ma dosć.
Bot nigdy nie ma dość.
Cały ten syf wyszedł na wierzch, bo nie testowaliśmy tak nierealnych wg. nas warunków, jakimi były knighty ze 170 skillem, bronią 97 ataku i 1000+ lvlem
Teraz znowu trzeba byłoby poświęcać ***** wie ile czasu na zbalansowanie tego. A chęci są jakie są - szczególnie jak niektórzy już skończyli grę.
Pozdrawiam
-źle dobrane respy dla magów
-za duży dmg ręki w pvp
-problem ze zdobyciem odpowiedniego eq lub jego brak
-za szybki endgame
Wersja dłuższa:
Ja już mówiłem, że to aktualnie jest ots dla palka i knighta, w szczególności knighta.
850 knight stawia bota i ma 200kk/h.
850 ms idzie expić ręcznie i ma 200kk/h. O bocie nie ma co myśleć nawet.
Zdobycie eq na wybrane dla siebie żywioły jest zbyt czasochłonne.
Brak wbudowanej odporności na fizykę w itemach lub zbyt duży dmg z ręki w pvp od ek/rp boli za bardzo.
Dlaczego dmg z ręki boli - po pierwsze skill 170, po drugie lvl 1200.
Zobaczcie widzowie ile roboty zrobiłby tu np. skirt (który imo rozwiązałby sporo innych kwestii)
Expiący ek/rp na lategame jest broken w chui.
Ek/Rp po wbiciu 150 skilla oraz zrobieniu broni i wbiciu high lvla na exori con / valu zaczyna osiągać chore liczby.
Wszystko jest spowodowane tym, że endgame kończy się na 700 lvlu.
Profesje magiczne kończą swój progres na 700 lvlu, bo nie mogą wybrać już lepszych miejsc do expienia solo.
Żeby ms mógł expić tam gdzie knight, potrzebowałby mieć 1000 lvli więcej.
Dla porównania - pomyślcie co by się działo, gdyby na goozlerach biegał sobie 2k ms ze skirtem pod pachą, lurował po 8 i wybijał na 2 ue.
Różnica byłaby ogromna, ale żeby osiągnąć tak wysoki poziom lategame, to ms i ed musiałby napierdalać toxy przez 47 miesięcy lub mieć te skirty.
A co do expienia w party - pewnie, że tak. Tylko, że bot biega solo 20h, a w party, które trzeba kleić ***** wie w jakich okolicznościach poexpi sobie 2h i ma dosć.
Bot nigdy nie ma dość.
Cały ten syf wyszedł na wierzch, bo nie testowaliśmy tak nierealnych wg. nas warunków, jakimi były knighty ze 170 skillem, bronią 97 ataku i 1000+ lvlem
Teraz znowu trzeba byłoby poświęcać ***** wie ile czasu na zbalansowanie tego. A chęci są jakie są - szczególnie jak niektórzy już skończyli grę.
Pozdrawiam