28-08-2019, 06:51 PM
Serwer Toskania , którego każdy gracz oczekuje zyski i rozwój ronots.com i zwiększenie liczebności graczy przedstawiam swoje pomysły na otwarcie projektu.
Projekt Toskania
- Wprowadzenie do sms shopu gemów takich jak
Gem Of Life 10pp
Gem Of Wisdom 20pp
Gem Of Luck 50pp
Gem Of Chaos 300pp
- Wprowadzenie staminy sprawnie działającej czyli w przypadku 24h od zamkniecia do otwarcia otsa gracz może swobodnie być online 12 godzin na zielonej staminie czyli 100% expa non stop
Od 12 do 18 godzin zółta exp spada o 50 % do dołu
powyżej 18 godzin czerwona 10 % expa za potwora tylko.
- Przy Czym w sklepie powinien pojawić się Stamina Doll regenerujacy do zielonej staminy na 0 - w cenie np 300-400pp
Skoro Matem nie chce zresetowac punktów to oczysci wszelkich graczy z punktow i zbuduje nowe zyski dla serwera oprócz tego każdy bot przestanie bocić po 20 /h na dobę tylko trzeba to ładnie dopracować z regeneracja czasu gdy jest offline także. Czyli 12 h gra , 12h offline i wraca do 0 stamina
Zwiększenie expa ten współczynnik musielibyśmy przetestować ale im więcej ludzi będzie miało prościej zdobyć lvl 400 - 500 i więcej bedzie ich online tym wiecej utrzyma sie przy gre bo nie odpuszcza gry na starcie.
Wprowadzenie systemu cast on
!cast bez hasla 5% bonus expa
!cast z haslem bez bonusu mozliwosc pokazania innym graczom expienia
!cast twitch - osoby , które reklamuja twojego otsa za punkty premium lub zlotowki w zaleznosci jak chcesz podejsc do tego
Wprowadzenie przekuwania broni zmieniłbym tu definitywnie to wprowadzajac po 1 pentagramie mozliwosc przekucia broni czyli jesli mamy wyborowosc itema nr 1 i mamy go 6/16 to mozemy go przekuc na 1 recznę
Oczywiście aby przekuć bron nie bedzie latwo - trzeba tu dodać respa z pojedynczymi meduzami z ktorych leca jady i uzywa sie nozyka zeby je skorować tak jak kiedys to bylo najfajniejsze na ron otsie bo dawalo jakis cel - przy czym musimy zabic np 1000 meduz i zebrać 300-500 jadów - do ustalenia.
+ Złoto np 500 cc i + Essencje 5000 i cos z prostego potwora np z ghoula 200 szmat brazowych czy z guardow 200 iron ore. np tak zeby kazdy item nabral wartosci przeliczonej na pp w zakupie od innych graczy.
Statystycznie przedział lvlowy masz serwer zbudowany na gigantyczna mape i jesli podwyzszy to expa ze tak wiekszosc graczy po 30 dniach gry bedzie miala przedzial 700-800-900 lvle to nie bedzie to kolidowalo
Na moje przy dzisiejszej liczbie osob grajacych w tibie i tzw old graczach , ktorzy maja malo czasu na to to jest najlepszy wspolczynnik
Blessy - wspolczynnik smierci na 1 blessie zbalansowac tak zeby zwykly gracz np w przyblizeniu
1- od potwora 2% od gracza 2,5 %
2 - od potwora 1,8% od gracza 1,6 % - ten istniejacy w shopie za 25 pp
3- nowy od potwora 1,4 % od gracza 1,2 % - wprowadziłbym go na darashi na prawo od miasta w długim tunelu np 100 kratkowym odrazu przy wyjsciu z miasta.
Płacąc 100 esencji oraz 100 cc i gospodarka zacznie się budować
Exp mysle ze
100 - 300 - 100 do 81x
301 - 500 - 80 do 61x
501 - 700 - 60 - 51 x
701 - 900 - 50 - 41 x
901 - 1100 - 40 - 31 x
1101 - 1300 - 30 - 21 x
1301 + 20x
Wypowiedzi mile widziane =)
Projekt Toskania
- Wprowadzenie do sms shopu gemów takich jak
Gem Of Life 10pp
Gem Of Wisdom 20pp
Gem Of Luck 50pp
Gem Of Chaos 300pp
- Wprowadzenie staminy sprawnie działającej czyli w przypadku 24h od zamkniecia do otwarcia otsa gracz może swobodnie być online 12 godzin na zielonej staminie czyli 100% expa non stop
Od 12 do 18 godzin zółta exp spada o 50 % do dołu
powyżej 18 godzin czerwona 10 % expa za potwora tylko.
- Przy Czym w sklepie powinien pojawić się Stamina Doll regenerujacy do zielonej staminy na 0 - w cenie np 300-400pp
Skoro Matem nie chce zresetowac punktów to oczysci wszelkich graczy z punktow i zbuduje nowe zyski dla serwera oprócz tego każdy bot przestanie bocić po 20 /h na dobę tylko trzeba to ładnie dopracować z regeneracja czasu gdy jest offline także. Czyli 12 h gra , 12h offline i wraca do 0 stamina
Zwiększenie expa ten współczynnik musielibyśmy przetestować ale im więcej ludzi będzie miało prościej zdobyć lvl 400 - 500 i więcej bedzie ich online tym wiecej utrzyma sie przy gre bo nie odpuszcza gry na starcie.
Wprowadzenie systemu cast on
!cast bez hasla 5% bonus expa
!cast z haslem bez bonusu mozliwosc pokazania innym graczom expienia
!cast twitch - osoby , które reklamuja twojego otsa za punkty premium lub zlotowki w zaleznosci jak chcesz podejsc do tego
Wprowadzenie przekuwania broni zmieniłbym tu definitywnie to wprowadzajac po 1 pentagramie mozliwosc przekucia broni czyli jesli mamy wyborowosc itema nr 1 i mamy go 6/16 to mozemy go przekuc na 1 recznę
Oczywiście aby przekuć bron nie bedzie latwo - trzeba tu dodać respa z pojedynczymi meduzami z ktorych leca jady i uzywa sie nozyka zeby je skorować tak jak kiedys to bylo najfajniejsze na ron otsie bo dawalo jakis cel - przy czym musimy zabic np 1000 meduz i zebrać 300-500 jadów - do ustalenia.
+ Złoto np 500 cc i + Essencje 5000 i cos z prostego potwora np z ghoula 200 szmat brazowych czy z guardow 200 iron ore. np tak zeby kazdy item nabral wartosci przeliczonej na pp w zakupie od innych graczy.
Statystycznie przedział lvlowy masz serwer zbudowany na gigantyczna mape i jesli podwyzszy to expa ze tak wiekszosc graczy po 30 dniach gry bedzie miala przedzial 700-800-900 lvle to nie bedzie to kolidowalo
Na moje przy dzisiejszej liczbie osob grajacych w tibie i tzw old graczach , ktorzy maja malo czasu na to to jest najlepszy wspolczynnik
Blessy - wspolczynnik smierci na 1 blessie zbalansowac tak zeby zwykly gracz np w przyblizeniu
1- od potwora 2% od gracza 2,5 %
2 - od potwora 1,8% od gracza 1,6 % - ten istniejacy w shopie za 25 pp
3- nowy od potwora 1,4 % od gracza 1,2 % - wprowadziłbym go na darashi na prawo od miasta w długim tunelu np 100 kratkowym odrazu przy wyjsciu z miasta.
Płacąc 100 esencji oraz 100 cc i gospodarka zacznie się budować
Exp mysle ze
100 - 300 - 100 do 81x
301 - 500 - 80 do 61x
501 - 700 - 60 - 51 x
701 - 900 - 50 - 41 x
901 - 1100 - 40 - 31 x
1101 - 1300 - 30 - 21 x
1301 + 20x
Wypowiedzi mile widziane =)