05-07-2019, 02:25 PM
Odpowiem na kilka pytań bo widze, że już paznokcie obgryzacie. Exp będzię stage 70-15 (1 - 660 lvl) przeskok lvl wyeliminowany, artefakty będą działać na zasadzie wsadzania w dany item (będzie można ładować tylko wybrane po 2 żywioły do 6%), 1 artefakt to 1% odporności. Artefakty będą leciały z bossów, ale z jakich to już sami będziecie musieli odkryć, będą pojawiały się w inwazjach jak i respić się jak standardowy potwór.
Co do balansu - osobiście zajmowałem się dopracowania wszystkich profesji zmiany poniżej :
Został wprowadzony taki attack speed jaki był na każdym innym serwerze (na weronie był lekko zwiększony).
* RP \< Zmiany w ataku każdego rodzaju broni, gdyż początek palladyna stawiał go na najwyższej lokacie (dmg, hp, range), obecnie:
- You see a spear (Atk:15)
- You see a royal spear (Atk:20)
- You see a enchanted spear (Atk:27)
- You see a bolt (Atk:16)
- You see a power bolt (Atk:26)
- You see a magic shoot (Atk:36)
Exori sim u RP jak i u EK'a został lekko zniwelowany do poziomu jaki powinien zawsze być (skallowanie na wyższym lvl w normie), dostał za to wzmocniony basic attack. Zostało też dodanych kilka nowych broni dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* EK \< Knight tak jak napisałem wyżej dostał lekkie nerfa na 'exori sim', ale dostał podobnie jak palladyn buffa do basic attacku. Tutaj zaszły większe zmiany w broni dwuręcznej, gdyż praktycznie nie było różnicy między 1-hand, a 2-hand. Teraz min. dmg w broni dwuręcznej to 25% czyli nie ma szans na miss.
Knight dostał też lekko większe leczenie, gdyż był po prostu zbyt słaby i nie był w stanie wyleczyć się od 2 sorców na mniejszych lvl. Zostało też dodanych kilka nowych itemów dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* MS/ED \< Tutaj natomiast nie było jakiś radykalnych zmian, został poprawiony early dmg z powodu zabijania 200 msem 200 msa na ue + wand teraz już nie ma tego problemu. Druid dostaje z dniem startu mocny paraliż, co do zabierania many jeszcze nie jest ustalone czy będzie zabierał 15% many czy od startu 1200. Możliwy do robienia od 90 mlvl (w uzyciu tylko dla druida) i wzmocnione summony typu (elite archer, guardian). Magiczne profesje dostały też lekki buff na wandy, gdyż poprzednie ulepszanie wanda po prostu było nieopłacalne, żeby robić 6/16 za 2% magicznych obrażen (4k ue + 80 dmg). Nie jest to jakiś ogromny boost, ale maksowanie broni u magicznych teraz będzie bardziej opłacalne.
You see a springsprout rod (Atk:195 Def:34). It adds 10.725% magic damage.
You see a gods staff (Atk:250 Def:45). It adds 13.75% magic damage.
^ Tak to obecnie wygląda
Co do ładowania itemów artefaktami zanim się pojawi wiki to mogę wam tu udostępnić itemy, które będą możliwe do ładowania a co jest dla jakiej profesji to już musicie sami odkryć :
- Queen Helmet
- Queen Armor
- Magic Mantle
- Lava Armor
- Medusa Armor
- Darkness Armor
- Holy Armor
- Mage Hat
- Light Boots
- Mystic Draken Boots
- Magic Draken Boots
- Mystic Helmet
- Angel Legs
- Angel Armor
- Magic Scale Armor
- Magician Legs
- Dragon Scale Legs
- Glory Helmet
Tarczy nie będzie można boostować mają już wbudowany podstawowy resistance typu:
* You see a grass shield (Atk:0 Def:36 Option:+0 Level:+0 Luck: 0%). Resistance: physical 3%, poison 3%, earth 3%.
Osoby, które testowały serwer miały lekką przewagę nad wszystkimi, którzy jedyne co wiedzą o projekcie to to, że startuje jutro więc napisze wam zmiankach w potworach, które już były i te, które pojawiły się na mainlandzie.
Barbariany na Ice Landzie zostały zmodyfikowane i są porównywalne z dl/ frostami, jednakże trochę silniejsze.
Pirat Camp również został przerobiony, ale nie polecam wybierać się tam magicznymi profesjami przed 300 lvlem.
Na Darashii pojawiły się pustynne skorpiony, polecam sprawdzić gdzieś na 150 lvlu.
Resztę już sami sobie odkryjecie.
Co do balansu - osobiście zajmowałem się dopracowania wszystkich profesji zmiany poniżej :
Został wprowadzony taki attack speed jaki był na każdym innym serwerze (na weronie był lekko zwiększony).
* RP \< Zmiany w ataku każdego rodzaju broni, gdyż początek palladyna stawiał go na najwyższej lokacie (dmg, hp, range), obecnie:
- You see a spear (Atk:15)
- You see a royal spear (Atk:20)
- You see a enchanted spear (Atk:27)
- You see a bolt (Atk:16)
- You see a power bolt (Atk:26)
- You see a magic shoot (Atk:36)
Exori sim u RP jak i u EK'a został lekko zniwelowany do poziomu jaki powinien zawsze być (skallowanie na wyższym lvl w normie), dostał za to wzmocniony basic attack. Zostało też dodanych kilka nowych broni dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* EK \< Knight tak jak napisałem wyżej dostał lekkie nerfa na 'exori sim', ale dostał podobnie jak palladyn buffa do basic attacku. Tutaj zaszły większe zmiany w broni dwuręcznej, gdyż praktycznie nie było różnicy między 1-hand, a 2-hand. Teraz min. dmg w broni dwuręcznej to 25% czyli nie ma szans na miss.
Knight dostał też lekko większe leczenie, gdyż był po prostu zbyt słaby i nie był w stanie wyleczyć się od 2 sorców na mniejszych lvl. Zostało też dodanych kilka nowych itemów dla owej profesji, ale to już sami sobie odkryjecie
* MS/ED \< Tutaj natomiast nie było jakiś radykalnych zmian, został poprawiony early dmg z powodu zabijania 200 msem 200 msa na ue + wand teraz już nie ma tego problemu. Druid dostaje z dniem startu mocny paraliż, co do zabierania many jeszcze nie jest ustalone czy będzie zabierał 15% many czy od startu 1200. Możliwy do robienia od 90 mlvl (w uzyciu tylko dla druida) i wzmocnione summony typu (elite archer, guardian). Magiczne profesje dostały też lekki buff na wandy, gdyż poprzednie ulepszanie wanda po prostu było nieopłacalne, żeby robić 6/16 za 2% magicznych obrażen (4k ue + 80 dmg). Nie jest to jakiś ogromny boost, ale maksowanie broni u magicznych teraz będzie bardziej opłacalne.
You see a springsprout rod (Atk:195 Def:34). It adds 10.725% magic damage.
You see a gods staff (Atk:250 Def:45). It adds 13.75% magic damage.
^ Tak to obecnie wygląda
Co do ładowania itemów artefaktami zanim się pojawi wiki to mogę wam tu udostępnić itemy, które będą możliwe do ładowania a co jest dla jakiej profesji to już musicie sami odkryć :
- Queen Helmet
- Queen Armor
- Magic Mantle
- Lava Armor
- Medusa Armor
- Darkness Armor
- Holy Armor
- Mage Hat
- Light Boots
- Mystic Draken Boots
- Magic Draken Boots
- Mystic Helmet
- Angel Legs
- Angel Armor
- Magic Scale Armor
- Magician Legs
- Dragon Scale Legs
- Glory Helmet
Tarczy nie będzie można boostować mają już wbudowany podstawowy resistance typu:
* You see a grass shield (Atk:0 Def:36 Option:+0 Level:+0 Luck: 0%). Resistance: physical 3%, poison 3%, earth 3%.
Osoby, które testowały serwer miały lekką przewagę nad wszystkimi, którzy jedyne co wiedzą o projekcie to to, że startuje jutro więc napisze wam zmiankach w potworach, które już były i te, które pojawiły się na mainlandzie.
Barbariany na Ice Landzie zostały zmodyfikowane i są porównywalne z dl/ frostami, jednakże trochę silniejsze.
Pirat Camp również został przerobiony, ale nie polecam wybierać się tam magicznymi profesjami przed 300 lvlem.
Na Darashii pojawiły się pustynne skorpiony, polecam sprawdzić gdzieś na 150 lvlu.
Resztę już sami sobie odkryjecie.
Kiszon.