Witam,
Chcielibyśmy zapowiedzieć mini-update oraz przedstawić nasze plany na najbliższą przyszłość.
Zaczynając od aktualizacji, w przyszłym tygodniu do gry zostaną wprowadzone nowe pudełka które będzie można zdobyć z potworów, random box oraz improved random box dropiące kolejno z potworów
o bazowym doświadczeniu 2500+ i 8000+, przedmioty które będzie można zdobyć to:
- golden draken backpack (45 slotów)
- lion backpack (40 slotów)
- blazing backpack (40 slotów)
- improved amulet of loss - amulet działający jak aol, dodaje 5% do redukcji obrażen fizycznych
- great titan shield - tarcza dająca następujące odporności: fizyka 12%, energia 6%, ogień 6%, świętość 6%, trucizna 6%, lód 6%, ziemia 6%, śmierć 6%
- dark mage robe - zbroja dająca następujące odporności: fizyka 8%, świętość 8%, śmierć 4%
- water titan armor - zbroja dająca następujące odporności: fizyka 8%, woda 12%, lód 6%
- holy knight legs - nogawice dające nastpujące odporności: fizyka 6%, świętość 5%, śmierć 5%
- jadeitowy hełm - dający regeneracje many wynoszącą 8 many na sekunde
Skrzynie otworzyć będzie można posiadając specjalny unsealer który zdobyć będzie można z potworów dających powyżej 2500 bazowego doświadczenia, oraz z bossów jako loot gwarantowany.
Do gry dodamy również nowego bossa najazdowego - Holy Frog, po zabiciu bossa pojawiać będzie się specjalny teleport prowadzący do pokoju z nagrodami, czyli każdy gracz dostanie indywidualną nagrodę.
Co do naszych planów na najbliższy czas, rzeczy nad którymi obecnie pracujemy to:
- Wystartowanie nowego serwera w drugiej połowie marca, zmiany które zagoszczą na serwerze wyglądają następująco:
- przebudowanie gameplayu na nowym serwerze tak żeby był bardziej zbliżony do tego co było na Calabrii, czyli mniejszy stage, rebalans questów i części potworów tak aby zakres gameplayu toczył się na poziomach 1-1000
- dodanie automatycznego bonusu doświadczenia dla graczy odstających od topowych graczy serwera. Więcej informacji w adnotacji na dole
- dodatkowy grind postaci, zadania, taski dające możliwość ulepszenia postaci(buffy), np. dodanie wbudowanej odporności na żywioł. Grind ten będzie dotyczyć typowo end-game żeby dać alternatywę do mozolnego expa
- zastąpienie/usunięcie części nieużywanej mapy. Do gry dodamy Thais, aby graczy którzy nigdy nie grali na RonOtsie mieli mniejsze problemy z odnalezieniem się po starcie serwera.
- kilka mniejszych funkcjonalności np. quiver dla paladynów.
- ogólnopojęte zmiany w rozgrywce np. redukcja expa za taski, redukcja bonusu expa w shared
ad. automatyczny bonus expa:
czemu wprowadzamy - aby umożliwić nowym/zaczynającym z opóźnieniem graczom zbliżenia się do topki graczy
jak ma działać - bonus będzie obowiązywać postacie z poziomem mniejszym niż 80% poziomu top1 gracza danego serwera. Czyli np. jeżeli top 1 = 1000 to bonus będzie obowiązywać do 800 poziomu. Bonus będzie maleć wraz ze wzrostem gracza "goniącego" czyli np. Jeżeli top1 = 1000 to gracz na poziomie 10 dostanie 100% dodatkowego expa, gracz z poziomem 800 dostanie tylko 1% dodatkowego expa
Pozdrawiamy, ekipa Ronit