17-08-2020, 01:27 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2020, 01:41 PM przez Brzymek.)
Problem z vergoth jest taki, że nie pasuje do obecnej mapy, bo same elementy vergoth i jego moby istnieją już na planszy.
Trzeba byłoby tę mapę przerobić i wgrać na nią inne moby. Nie wiem, czy będzie sens takiego dodawania.
Jeżeli chodzi o exp - dla mnie nie ma to większego znaczenia, czy będzie stały 100x, czy będzie stage 400-50.
Musicie tylko wziąć pod uwagę fakt, że jeżeli exp zostanie ustawiony na stały, to pojawią się spore różnice między niektórymi graczami.
Ten serwer nie jest zbytnio przystosowany do stałego expa, bo jest ściągnięty przeskok, który występował na 640 lvlu~ jak na testorii/toskanii. Ten magiczny przeskok był tak na prawdę ukrytym elementem stage expa, którego "wielcy wyjadacze" tęskniący za ukochaną testorią tak bardzo unikają.
Zanim pojawią się tu konkretne walki na expie stałym, to może chwilę to potrwać.
Jak wiadomo na tym otsie i tak gra mało ludzi, a szczególnie tych, którzy poświęcają na grę więcej niż 4h dziennie.
Żeby jakkolwiek myśleć o stałym expie trzeba pierw całkowicie wyrzucić stamina dolla, co moim zdaniem w ogóle nie nastąpi i pomyśleć nad przelicznikiem regenracji staminy. Jakiekolwiek próby zmian stamina dolla w cenach i tak nic nie dadzą, bo niektórzy mają tu po 30k pp.
Osobiście dla dobra ogółu wybrałbym mądrze dobrany stage-exp zamiast expa stałego, żeby nie było marudzenia typu "ja *****ę, ***** mnie na 2 ue XDDDD balans XDD". Przypomnę tylko, że mojego eka nawet na exp-stage mieliście problem na startach serwerów wyiebać całym składem i momentami prosiliście, żebym nim nie przychodził na akcje.
Ostatnia "edycja" venezii pokazała, że stage exp w dużym stopniu zadziałał (chodzi o procentowe bonusy). Ludzie wbili na serwer i w szybkim tempie mogli wbić poziom, który umożliwił jakiekolwiek podjęcie walki z wczesniej wyexpionymi przez kilka miesięcy high levelami.
Proponuję poprawić loot z Kongry i płomiennych wilków na nowej wyspie, jest tam spoko exp, Ale nie opłacalny gdyż raz na 30minut spadnie demon armor i helm nic wiecej. Na moją głowe dodałbym mpa ,tajemniczą tarcze i demoniczną tarcze z podobnym % wylocenia co do orshabali
(17-08-2020, 02:48 PM)puremost9394 napisał(a): Proponuję poprawić loot z Kongry i płomiennych wilków na nowej wyspie, jest tam spoko exp, Ale nie opłacalny gdyż raz na 30minut spadnie demon armor i helm nic wiecej. Na moją głowe dodałbym mpa ,tajemniczą tarcze i demoniczną tarcze z podobnym % wylocenia co do orshabali
Mi tam wystarczy żeby na tej mapie wkoncu pojawil sie jakiś dlugi, rozbudowany quest typu Drakenia bo dawno nie było czegoś takiego. Żeby nie było questow typu zbierz 1000 czegoś tam a potem 500 tego i już wchodzisz na wyspę. Trochę więcej kreatywności