27-06-2011, 05:10 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2013, 10:37 PM przez Excellence.)
Wierzchowce, to potwory, które możemy oswoić i na nich jeździć. Działają one tak jak stroje, lecz dodają także prędkość.
Aby oswoić potwora, najpierw należy zdobyć odpowiedni przedmiot i użyć go na potworze. W niektórych przypadkach wymagane jest ukończenie zadania, lecz pierwszy sposób jest wymagany w większości przypadków. Oprócz standardowego przycisku "Mount" na liście uruchamianej prawym przyciskiem, zwierzaka można aktywować/dezaktywować skrótem Ctrl+R.
Jaki przedmiot, lub jakie zadanie pomoże nam w oswojeniu danego wierzchowca :
*Do oswojenia wierzchowca Racing Bird potrzebna będzie nam Marchew Na Kiju, którą wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Ogromny Ptak . Gdy uda się nam już wyciąć Marchew Na Kiju, wystarczy użyć ją na żywym Ogromnym Ptaku.
*Do oswojenia wierzchowca War Bear potrzebne będą nam Kły Dzikiego Zwierza, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Niedźwiedź . Gdy uda się nam już wyciąć Kły Dzikiego Zwierza, wystarczy użyć je na żywym Niedźwiedziu.
*Do oswojenia wierzchowca Widow Queen potrzebne będą nam Jajka, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Czarna Wdowa . Gdy uda się nam już wyciąć Jajka, wystarczy użyć je na żywej Czarnej Wdowie.
*Do oswojenia wierzchowca Black Sheep potrzebne będzią nam Lejce, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Czarna Owca . Gdy uda się nam już wyciąć Lejce, wystarczy użyć je na żywej Czarnej Owcy.
*Do oswojenia wierzchowca Draptor potrzebna będzie nam Uzda, którą wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Draco . Gdy uda się nam już wyciąć Uzdę, wystarczy użyć ją na żywym Draco.
*Do oswojenia wierzchowca Titanica konieczne będzie wykonanie zadania Plemiona Sangrii. Po wykonaniu zadania, wierzchowca dostajemy automatycznie.
*Do oswojenia wierzchowca Undead Cavebear konieczne będzie wykonanie zadania Polowanie na Calypso. Po wykonaniu zadania, wierzchowca dostajemy automatycznie.
*Do oswojenia wierzchowca Crazy Boar potrzebna będzie nam Złota Trufla , która wypada z potwora Candyman. Gdy mamy już Złotą Truflę, wystarczy użyć ją na żywym Szalonym Dziku.
*Do oswojenia wierzchowca Midnight Panther potrzebny nam będzie Bat, który wypada z potwora Królewska Pantera. Gdy mamy już Bat, wystarczy użyć go na żywej Królewskiej Panterze.
*Do oswojenia wierzchowca Donkey potrzebny nam będzie Plecak Jabłek, który wypada z potwora Belzebub. Gdy mamy już Plecak Jabłek, wystarczy użyć go na żywym Ośle.
*Do oswojenia wierzchowca Dromedary potrzebna nam będzie Magiczna Pięść, która wypada z potwora Omruc. Gdy mamy już Magiczną Pięść, wystarczy użyć ją na żywym Wielbładzie.
*Do oswojenia wierzchowca King Scorpion potrzebne nam będzie Złote Berło, które wypada z potwora Złoty Skorpion. Gdy mamy już Złote Berło, wystarczy użyć je na żywym Złotym Skorpionie.
*Do oswojenia wierzchowca Tamed Panda potrzebne nam będą Liście Bambusa, które wypadają z potwora Złowieszcza Pokrzywa. Gdy mamy już Liście Bambusa, wystarczy użyć je na żywej Pandzie.
*Do oswojenia wierzchowca Tiger Slug potrzebna nam będzie Kapusta, która wypada z potwora Ogromna Roślina. Gdy mamy już Kapustę, wystarczy użyć ją na żywym Ślimaku.
*Aby oswoić wierzchowca Ladybug wystarczy ją zabić. Szanse na oswojenie potwora wynoszą 10%.
*Do oswojenia wierzchowca Horse potrzebne nam będzie 100 Kryształowych Monet, aby wykupić wierzchowca należy udać się do NPC Adrian. Otrzymanie wierzchowca danej maści jest wybierane losowo. Szansa wynosi 50%.
*Do oswojenia wierzchowca War Horse potrzebne nam będzie 20 Rud Tytanu oraz posiadanie Konia, aby otrzymać wierzchowca należy udać się do NPC Adrian.
*Ady oswoić wierzchowca Manta Ray należy udać się do NPC Ysso, który znajduje się na wyspie Atlantyda. Wierzchowca otrzymamy po wykonaniu wszystkich tasków.
Aby oswoić potwora, najpierw należy zdobyć odpowiedni przedmiot i użyć go na potworze. W niektórych przypadkach wymagane jest ukończenie zadania, lecz pierwszy sposób jest wymagany w większości przypadków. Oprócz standardowego przycisku "Mount" na liście uruchamianej prawym przyciskiem, zwierzaka można aktywować/dezaktywować skrótem Ctrl+R.
Jaki przedmiot, lub jakie zadanie pomoże nam w oswojeniu danego wierzchowca :
*Do oswojenia wierzchowca Racing Bird potrzebna będzie nam Marchew Na Kiju, którą wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Ogromny Ptak . Gdy uda się nam już wyciąć Marchew Na Kiju, wystarczy użyć ją na żywym Ogromnym Ptaku.
*Do oswojenia wierzchowca War Bear potrzebne będą nam Kły Dzikiego Zwierza, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Niedźwiedź . Gdy uda się nam już wyciąć Kły Dzikiego Zwierza, wystarczy użyć je na żywym Niedźwiedziu.
*Do oswojenia wierzchowca Widow Queen potrzebne będą nam Jajka, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Czarna Wdowa . Gdy uda się nam już wyciąć Jajka, wystarczy użyć je na żywej Czarnej Wdowie.
*Do oswojenia wierzchowca Black Sheep potrzebne będzią nam Lejce, które wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Czarna Owca . Gdy uda się nam już wyciąć Lejce, wystarczy użyć je na żywej Czarnej Owcy.
*Do oswojenia wierzchowca Draptor potrzebna będzie nam Uzda, którą wytniemy za pomocą Magicznego Noża z potwora Draco . Gdy uda się nam już wyciąć Uzdę, wystarczy użyć ją na żywym Draco.
*Do oswojenia wierzchowca Titanica konieczne będzie wykonanie zadania Plemiona Sangrii. Po wykonaniu zadania, wierzchowca dostajemy automatycznie.
*Do oswojenia wierzchowca Undead Cavebear konieczne będzie wykonanie zadania Polowanie na Calypso. Po wykonaniu zadania, wierzchowca dostajemy automatycznie.
*Do oswojenia wierzchowca Crazy Boar potrzebna będzie nam Złota Trufla , która wypada z potwora Candyman. Gdy mamy już Złotą Truflę, wystarczy użyć ją na żywym Szalonym Dziku.
*Do oswojenia wierzchowca Midnight Panther potrzebny nam będzie Bat, który wypada z potwora Królewska Pantera. Gdy mamy już Bat, wystarczy użyć go na żywej Królewskiej Panterze.
*Do oswojenia wierzchowca Donkey potrzebny nam będzie Plecak Jabłek, który wypada z potwora Belzebub. Gdy mamy już Plecak Jabłek, wystarczy użyć go na żywym Ośle.
*Do oswojenia wierzchowca Dromedary potrzebna nam będzie Magiczna Pięść, która wypada z potwora Omruc. Gdy mamy już Magiczną Pięść, wystarczy użyć ją na żywym Wielbładzie.
*Do oswojenia wierzchowca King Scorpion potrzebne nam będzie Złote Berło, które wypada z potwora Złoty Skorpion. Gdy mamy już Złote Berło, wystarczy użyć je na żywym Złotym Skorpionie.
*Do oswojenia wierzchowca Tamed Panda potrzebne nam będą Liście Bambusa, które wypadają z potwora Złowieszcza Pokrzywa. Gdy mamy już Liście Bambusa, wystarczy użyć je na żywej Pandzie.
*Do oswojenia wierzchowca Tiger Slug potrzebna nam będzie Kapusta, która wypada z potwora Ogromna Roślina. Gdy mamy już Kapustę, wystarczy użyć ją na żywym Ślimaku.
*Aby oswoić wierzchowca Ladybug wystarczy ją zabić. Szanse na oswojenie potwora wynoszą 10%.
*Do oswojenia wierzchowca Horse potrzebne nam będzie 100 Kryształowych Monet, aby wykupić wierzchowca należy udać się do NPC Adrian. Otrzymanie wierzchowca danej maści jest wybierane losowo. Szansa wynosi 50%.
*Do oswojenia wierzchowca War Horse potrzebne nam będzie 20 Rud Tytanu oraz posiadanie Konia, aby otrzymać wierzchowca należy udać się do NPC Adrian.
*Ady oswoić wierzchowca Manta Ray należy udać się do NPC Ysso, który znajduje się na wyspie Atlantyda. Wierzchowca otrzymamy po wykonaniu wszystkich tasków.