• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
RonOTS Ogolne Nowości / News Liguria - poranek po starcie

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Liguria - poranek po starcie
Matem
Offline

Imperator
Liczba postów: 329
Liczba wątków: 164
Dołączył: Sep 2010
#1
19-11-2022, 12:22 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-11-2022, 01:13 PM przez Myrios.)
English Version:

Dear players,

It's been a busy night for everyone - powergamers hunting mystic creatures, and us fixing imperfection in the world of Liguria. We had 215 online players in the peak yesterday, WOW! Unfortunately, many of you migth suffer from lags. Since the start we're monitoring this case and fixing potential issues. We patched our server today morning to bring next fixes, hopefuly decreasing the lags issue.

Apart from lags, we're fixing also glitches in the game, from your reports. Thanks for submiting them! The best way to contact us is to use Report bug button in the top left corner in the game window. Before creating new query, I recommend to take a look at these links first:
-> Official guides on our wiki
-> Auto Looter - configuration
-> HD mode in the client (better graphic quality)
-> Loot Colorizer in game console - configuration
-> Interactive map

By the way - congratulations on the first Demon Fury Quest completion. Amazing!
[Obrazek: Z169c3v.png]

RonIT Team.

Polish Version:

Drodzy gracze,

Za nami pracowite kilkanaście godzin - zarówno w pogoni za expem, jak i poprawianiu wszelkich niedociągnięć. W dniu startu udało się nam osiągnąć rekord 215 graczy online, WOW. Niestety wielu z Was mogło doświadczać irytujących lagów. Od startu sukcesywnie monitorujemy tą sprawę i namierzamy problematyczne miejsca. Dzisiejszy poranek przyniósł kolejne poprawki, który w znacznym stopniu powinny zniwelować lagi.

Dodatkowo na bieżąco poprawiamy wszelkie błędy w grze, które do nas zgłaszacie. Dziękujemy za wszystkie raporty i przypominamy - najlepszym sposobem na kontakt z obsługą jest kliknięcie przycisku Report bug w lewym górnym rogu gry. Zanim wyślecie do nas pytanie, zachęcam do zapoznania się z tymi poradnikami:
-> Ogólne poradniki na naszej Wikipedii
-> Auto Looter - konfiguracja
-> Grafiki HD w kliencie
-> Kolorowanie loota w konsoli - konfiguracja
-> Mapa interaktywna


Przy okazji gratulujemy wykonania pierwszego Demon Fury Quest. Niesamowite zacięcie!

[Obrazek: Z169c3v.png]

Ekipa RonIT
Juugoo
Offline

Visitor
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2021
#2
27-11-2022, 12:42 PM
Napisałem 1h temu o żle kupionym itemie na ronots i nie mam odpowiedzi item jest na złym serwerze
Terrorystka
Offline

Visitor
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2022
#3
27-11-2022, 12:46 PM
Masz rację support wszystko rzuci w niedziele aby tylko Tobie odpowiedzieć w ciągu godziny.
Juugoo
Offline

Visitor
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2021
#4
27-11-2022, 01:30 PM
Nie ma wyjścia jak by nie ten drencząco demoralizujacy dostep na atlantyde to bym poczekał do jutra z postem w wontkach
w sumie przez atlantyde już nie gram
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Tryb normalny
Tryb drzewa