Cześć, pojawiło się wiele pytań o zmiany dokonane na nowym serwerze, postaram się wymienić część z nich.
Daily Bossy - skrót mechaniki:
-Daily bossa można zabić raz na 20h
-Istnieje 5 daily bossów z unikalnymi mechanikami
-Wymagania levelowe dla bossów wyglądają następująco
->boss 1 = 100+
->boss 2 = 200+
->boss 3 = 300+
->boss 4 i 5 = 400+
-Z każdego bossa możemy zdobyć gwarantowany token oraz inne rzadkie nagrody np. przedmioty wymagane do outfitów
-Tokeny możemy wymieniać na najlepsze przedmioty w grze jak i przedmiot odpowiedzialny za przekucie broni
-Żeby wejść na dailybossa potrzeba 4 osoby
Kilka screenów z daily bossów:
Zmiany PVP i PVE
-W związku z usunięciem możliwości nieograniczonego "skosowania" runy paraliżującej może używać tylko druid
-druid obniżenie obrażeń z "UE" o 10%
-zwiększenie siły czarów typu wave jak "exevo flam hur", "exevo frigo hur" etc o 10%
-zmniejszenie siły leczniczej runy UH o 5%
-czar exori gran w większym stopniu skaluje się teraz z magic levelem, w mniejszym stopniu z levelem
-obrażenia w knighta i paladyna w większym stopniu skalują się wraz ze skillem, w mniejszym wraz z levelem.
-dodanie runy soulfire, pozwala na długotrwałe podpalenie innego gracza
-dodanie "garnuszków"
-zmniejszony exhaust na czar "exeta res"
-zmniejszenie siły utamo exori z o 5%
-zwiększenie obrony wynikającej z armora i defa w przedmiotach
-zmniejszenie obrażeń PVP knighta i paladyna w przedziale levelowym 1-150
-zmniejszenie boostów % z wandów
Istotniejsze zmiany gameplay
-Dodanie staminy premium: pierwsze 2 godziny staminy dają 50% dodatkowego expa. (Ukłon w stronę graczy mających mniej czasu na grę)
-Usunięcie stamina runy z gry
-Brak Premium Account od tej pory nie ogranicza podróżowania oraz używania wszystkich czarów
-Bonus exp za odpalony spectator
-Bonus exp za posiadanie Premium Account
-Rework systemu tasków
-Usunięty system artefaktów
-Dodanie nowych mountów i outfitów do gry
-Dodanie nowych bossów oraz najazdów
Nowe przedmioty
Tak jak mówi tytuł przebudowaliśmy system odporności w grze:
Tutaj można spojrzeć na nowe przedmioty odpornościowe
Zmieniliśmy przedmioty wymagane do zdobycia niektórych outfitów
Dodaliśmy nowe moby oraz przystosowaliśmy stare do rozgrywki w przedziałach levelowych 1-600
tutaj część dodanych mobów
Zmiany w mapie:
- "Nowa wyspa" została usunięta
- Usunięto Venore, Ankhrahmun, Darashia, Ice Land
- Dodano nowe terany w miejscu starego Venore, Ankrahmun, Darashia
- Dodano nowe miasta Ankh i Ice Land
- Odświeżyliśmy miasta takie jak Northpool, Riven, Carlin
- Dodano mnóstwo nowych respów
Tutaj można zobaczyć część zmian dokonanych na mapie
Mapa interaktywna -
Przed startem serwera uruchomimy mapę interaktywną, pozwoli Wam ona na dokładniejsze zapoznanie się z nową mapą.
Daily Bossy - skrót mechaniki:
-Daily bossa można zabić raz na 20h
-Istnieje 5 daily bossów z unikalnymi mechanikami
-Wymagania levelowe dla bossów wyglądają następująco
->boss 1 = 100+
->boss 2 = 200+
->boss 3 = 300+
->boss 4 i 5 = 400+
-Z każdego bossa możemy zdobyć gwarantowany token oraz inne rzadkie nagrody np. przedmioty wymagane do outfitów
-Tokeny możemy wymieniać na najlepsze przedmioty w grze jak i przedmiot odpowiedzialny za przekucie broni
-Żeby wejść na dailybossa potrzeba 4 osoby
Kilka screenów z daily bossów:
Zmiany PVP i PVE
-W związku z usunięciem możliwości nieograniczonego "skosowania" runy paraliżującej może używać tylko druid
-druid obniżenie obrażeń z "UE" o 10%
-zwiększenie siły czarów typu wave jak "exevo flam hur", "exevo frigo hur" etc o 10%
-zmniejszenie siły leczniczej runy UH o 5%
-czar exori gran w większym stopniu skaluje się teraz z magic levelem, w mniejszym stopniu z levelem
-obrażenia w knighta i paladyna w większym stopniu skalują się wraz ze skillem, w mniejszym wraz z levelem.
-dodanie runy soulfire, pozwala na długotrwałe podpalenie innego gracza
-dodanie "garnuszków"
-zmniejszony exhaust na czar "exeta res"
-zmniejszenie siły utamo exori z o 5%
-zwiększenie obrony wynikającej z armora i defa w przedmiotach
-zmniejszenie obrażeń PVP knighta i paladyna w przedziale levelowym 1-150
-zmniejszenie boostów % z wandów
Istotniejsze zmiany gameplay
-Dodanie staminy premium: pierwsze 2 godziny staminy dają 50% dodatkowego expa. (Ukłon w stronę graczy mających mniej czasu na grę)
-Usunięcie stamina runy z gry
-Brak Premium Account od tej pory nie ogranicza podróżowania oraz używania wszystkich czarów
-Bonus exp za odpalony spectator
-Bonus exp za posiadanie Premium Account
-Rework systemu tasków
-Usunięty system artefaktów
-Dodanie nowych mountów i outfitów do gry
-Dodanie nowych bossów oraz najazdów
Nowe przedmioty
Tak jak mówi tytuł przebudowaliśmy system odporności w grze:
Tutaj można spojrzeć na nowe przedmioty odpornościowe
Zmieniliśmy przedmioty wymagane do zdobycia niektórych outfitów
Dodaliśmy nowe moby oraz przystosowaliśmy stare do rozgrywki w przedziałach levelowych 1-600
tutaj część dodanych mobów
Zmiany w mapie:
- "Nowa wyspa" została usunięta
- Usunięto Venore, Ankhrahmun, Darashia, Ice Land
- Dodano nowe terany w miejscu starego Venore, Ankrahmun, Darashia
- Dodano nowe miasta Ankh i Ice Land
- Odświeżyliśmy miasta takie jak Northpool, Riven, Carlin
- Dodano mnóstwo nowych respów
Tutaj można zobaczyć część zmian dokonanych na mapie
Mapa interaktywna -
Przed startem serwera uruchomimy mapę interaktywną, pozwoli Wam ona na dokładniejsze zapoznanie się z nową mapą.