System PVP | System PVP - Wersja do druku +- RonOTS (https://forum.ronots.com) +-- Dział: Ogolne (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Oficjalne Poradniki / Official Tutorials (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=47) +--- Wątek: System PVP | System PVP (/showthread.php?tid=27) |
System PVP | System PVP - Divine Angel - 01-09-2010 Polish Version: System PVP został stworzony dla graczy, którzy oprócz chęci posiadania największego poziomu na serwerze chcą także prowadzić wojny. Dzieli się on na: 1. PVP Minimum (players friendly) Opis działania: By przejść do PVP Minimum muszą upłynąć aż 2 tygodnie od zbicia ostatniego fraga. Gdy spełniamy te warunki wpisujemy komendę !pvp tak aby nad głową postaci nie pokazywała się zielona czaszka. Korzyści: - 10x niższe straty w przypadku śmierci od innego gracza. - Brak utraty ekwipunku w przypadku śmierci od innego gracza. - Możliwość wykupienia błogosławieństw od razu. - Możliwość przejścia do trybu PVP normal w każdej chwili (polecenie !pvp). Utrudnienia: - "Zbijanie" jednego fraga będzie trwało aż 36 godzin (postać wylogowana będzie również "zbijała" fragi). - Po zdobyciu 3-ciego fraga gracz otrzyma czerwona czaszkę i automatyczne zostanie przeniesiony do trybu PVP normal. - 2x dłuższy PZLock. - Po zdobyciu białej czaszki gracza nie będą obowiązywały niskie straty w przypadku śmierci. 2. PVP Normal (wars friendly) Opis działania: By przejść do PVP Normal wystarczy wpisać komendę !pvp tak aby nad głową postaci pokazała się zielona czaszka. Korzyści: - Możliwość nabicia aż 14 fragow (15-ty oznacza ban). - Możliwość nabicia aż 9 fragow bez zdobycia czerwonej czaszki (10-ty oznacza zdobycie czerwonej czaszki). - "Zbijanie" jednego fraga będzie trwało jedynie 6 godzin (postać wylogowana będzie również "zbijała" fragi). - Czerwona Czaszka zniknie po 2 dniach od ostatniego zbicia fraga. Utrudnienia: - Traci się normalnie ekwipunek w przypadku śmierci od gracza. - Po śmierci od gracza będzie trzeba czekać 30 minut na wykupienie błogosławieństw. - Brak możliwości przejścia do trybu PVP minimum w każdej chwili (polecenie !pvp). Muszą upłynąć aż 2 tygodnie od zbicia ostatniego fraga. English Version: PVP system was designed for players who in addition to having the biggest level on the server also want to lead the war. It is broken down into: 1. Minimum PVP (players Friendly) Description: To access the PVP Minimum it must take two weeks since the last frag loss. When we meet these conditions, type the command !pvp so that the green skull does not show above the character's head. Pros - 10x lower losses in case of death from other players. - No loss of equipment in case of death from other players. - The ability to purchase blessings right away. - Ability to move to PVP normal mode at any time(!pvp command). Cons - "Losing" one frag will take 36 hours (logged of characters also "lose" frags). - After aquiring third frag a player receives a red skull and will be automatically transferred to the PVP normal mode. - 2x longer PZ Lock. - After aquiring the white skull player will not take low losses in case of death. 2. PVP Normal (wars friendly) Description: To access the PVP Normal simply type the command !pvp so that there is a green skull shown above the character's head. Pros. - Ability to gather up to 14 frags (15th means being banned). - Ability to gather 9 frags without gaining the red skull (10th means getting the red skull). - "Losing" one frag will last only 6 hours (logged of characters also "lose" frags). - Red Skull will disappear after 2 days since the last frag loss. Cons: - Loses equipment normally in case of death of the player. - After the death of the player he will have to wait 30 minutes to buy blessings. - Inability to transition to a PVP minimum mode at any time (!Pvp command). You must wait two weeks from the last frag loss. |