RonOTS
[APRILIA] changelong - Wersja do druku

+- RonOTS (https://forum.ronots.com)
+-- Dział: Ogolne (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Nowości / News (https://forum.ronots.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Wątek: [APRILIA] changelong (/showthread.php?tid=15458)

[APRILIA] changelong - Elblados - 30-05-2023

Aktualizacja gry - Changelog
Polish:

Rebalans goozlerów: Po raz kolejny przeprowadzono kompleksowy rebalans goozlerów, aby zapewnić bardziej zrównoważoną rozgrywkę i lepsze doświadczenie dla graczy.

Zmiana wymagania poziomu do odbioru nagród z vergoth: Wymaganie poziomu do odbioru nagród z vergoth zostało zmienione z 700 na 600. Teraz gracze osiągający poziom 600 będą mogli otrzymać nagrody od vergoth.

Zmiana wymagania lvlowego na vergockie itemy: Wymaganie lvlowe do uzyskania vergockich przedmiotów zostało zmienione z 700 na 600. Gracze o poziomie 600 lub wyższym będą teraz mogli zdobyć i wykorzystać te cenne przedmioty.

Zmiana ilości wymaganych bryłek do questa atterual: Liczba wymaganych bryłek do ukończenia questa atterual została zmniejszona z 100 na 50. To ułatwi zdobycie bryłek i pozwoli graczom szybciej kontynuować swoją przygodę.

Dodanie respawnu elder scorpionów na północy White Land: Teraz na północy White Land pojawiły się elder skorpiony, które będą regularnie odradzać się. Gracze będą mieć okazję zmierzyć się z tymi potężnymi przeciwnikami i zdobyć unikalne nagrody.

Dodanie respawnu Volcanic Kongra na południowym zachodzie White Land: Pojawiły się Volcanic Kongry na południowym zachodzie White Land. Gracze będą musieli stawić czoła tym groźnym przeciwnikom, ale nagrody będą tego warte. Bądź gotowy na ekscytujące wyzwania!

Dziękujemy, że jesteś częścią naszej gry i mamy nadzieję, że te zmiany przyniosą jeszcze większą przyjemność z rozgrywki. Życzymy powodzenia i miłej zabawy!

English:
Game Update - Changelog

Goozler Rebalancing: Once again, a comprehensive rebalancing of goozlers has been conducted to provide a more balanced gameplay and a better experience for players.

Change in Level Requirement for Vergoth Rewards: The level requirement to receive rewards from Vergoth has been changed from 700 to 600. Now, players reaching level 600 will be able to obtain rewards from Vergoth.

Change in Level Requirement for Vergock Items: The level requirement for acquiring Vergock items has been modified from 700 to 600. Players at level 600 or higher will now be able to obtain and utilize these valuable items.

Change in the Required Number of Crystals for the Atterual Quest: The number of required crystals to complete the Atterual quest has been reduced from 100 to 50. This will make it easier to acquire crystals and allow players to progress through their
adventure more quickly.

Addition of Elder Scorpion Respawn in the Northern White Land: Elder scorpions now respawn in the northern region of the White Land. Players will have the opportunity to face these powerful adversaries and earn unique rewards.

Addition of Volcanic Kongra Respawn in the Southwest White Land: Volcanic Kongras have appeared in the southwest region of the White Land. Players will have to confront these formidable opponents, but the rewards will be worth it. Be prepared for thrilling challenges!

Thank you for being a part of our game, and we hope that these changes will bring even more enjoyment to your gameplay. Good luck and have fun!