RonOTS

Pełna wersja: Poradnik | Rookgard CaveBoss
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
W tym poradniku dowiecie się, jakie bossy znajdują się w pomieszczeniu potocznie zwanym przez Rookstayerow - "Boss cave", poznacie również słabe punkty tych bossów, oraz co warto z nich zbierać.

Rookgard
- przepiękna kraina, nazywana również Wyspą Początkujących, przez różnorakie profesje z Mainlandu. Jednakże, żyją tam ludzie, którzy woleli zadbać o tą krainę. Różne krążyły pogłoski na temat Rookgardu, że znajdują się tam potwory, których żaden "zielony" nie będzie w stanie powstrzymać. Ci którzy poświecili setki czasu na doskonalenie walki dystansowej, Ci którzy zmarnowali wiele milionów litrów krwi, potu, łez, aby zadbać o Rookgard, Ci którzy setkami godzin żmudnie zdobywali doświadczenie na Ghoulach, odkryli nowe zagrazajace niskopoziomowym postaciom niebezpieczeństwo. Głęboko w podziemiach znajduje się 15 potworów, zamkniętych w swoich "więziennych celach", strzeżonych przez strażników i starszych strażników. Pogłoski krązyły, że każdy potwór próbuje zawładnąć kontynentem, nie wiedząc wcale o nowo powstałej profesji Rookslayerów, broniących Nuubków. Tereny odizolowane od światła dziennego, gdzie zło nigdy nie śpi nazywane jest przez miejscowych "Boss cave" Gdy na kontynencie zapanował ład i skład, przybył Myśliwy, który wynagradza Rookslayerów za zabicie odpowiedniej liczby potworów:
-50BH
-20Eb
-10Fd
-10As
-10Gs
-10Vamp
-10Orc
-10Dl
-10Hero
Za 30 pkt wymiennych na 1,2kk exp przy exp rate 20
-2Demon
-3Wrl
Za 60 pkt wymiennych na 2,4 kk expa przy exp rate 20


Spis treści:
1.Dojście
2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy

a)opis mapy
3.Przedstawienie Bossów


1.Dojście

Zaczynając z dp dla pacc podążamy za niebieską linią.
[Obrazek: droga1s.png]
Po wejściu do góry po schodach, udajemy się za błękitną linią. Spotykamy tutaj takie potwory jak Gobliny[Obrazek: goblin.gif], jednak są one bardzo słabe, dlatego nie powinny nam odebrać życia.
[Obrazek: droga2.png]
Po zejściu ze schodów podążamy za czerwoną linią, gdzie dochodzimy do dziury, którą będziemy musieli odkopać łopatą.
[Obrazek: droga3e.png]
Po zejściu na dół idziemy żółtą linia i spotykamy Gazery(Pokazanie na ss) dość silne potworki o niskim defie, dlatego również bez problemu dacie z nim radę, jednak radze na nich nie afkować, ponieważ potrafią uderzyć.
[Obrazek: droga4.png]
Idziemy za różową linia. Znajdują sie tutaj 2 Szkielety i Beholder. Nie radze tutaj afkować
[Obrazek: droga5.png]
Następny poziom to małe pomieszczenie z 2 ghoulami. Idealne miejsce do skillowania.
[Obrazek: droga6.png]
Podążamy za zieloną linią, znajdują sie tutaj 2 ghoule, beholder, oraz slimy.
[Obrazek: droga7.png]
I tak oto doszliśmy do "boss cave".

2.Zdjęcie z mapą na poszczególne bossy
[Obrazek: mapalw.png]
a)opis mapy
-Biały Demon.
-Piaskowy Lich
-Jaskrawy zielony Banshee
-Żółty Hero
-Ciemno niebieski Vampir
-Czarny Frost
-Ciemno zielony Black Knight
-Różowy Behemot
-Jaskrawy niebieski GS
-Średnio niebieski Orc Warior
-Średnio zielony Mara
-Szary Hydra
-Brązowy Olbrzymi Scarabeusz
-Filetowy Warlock
-Jasno-czerwony Plazma

3.Przedstawienie Bossów
Na boss cave znajduję się 15 bossów i każdy jest oddzielony odpowiednim murem, tak więc nie da się ich lurować.

Plazma[Obrazek: plazma.gif]
Najsilniejszy boss Rookgardu, na niego nie ma co iść samemu - minimum 5 doświadczonych Rookstayerów. Atakuje silną trucizną, która jest w stanie zabić prawie każde stworzenie. Plazma przybiera różne kształty i jest koloru zielonego. Kolor zielony, oznacza zawartość trucizny w jej organizmie.

Punkty Życia: 50000

Punkty Doświadczenia: 6000

Wrażliwy na: Fire.10%




Demon
[Obrazek: demonv.gif]
Jeden z silniejszy bossów na których chodzi się w grupie Rookstayerów.Jest na nie Task, przy zabiciu 3 Demonów dostaniemy 60 pkt. Istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.
Punkty Życia: 8200
Walczy w zwarciu.
Wrażliwy na: Holy 5% Ice10%
Częściowo odporny na: Death50% Physical 10%


Hydra
[Obrazek: hydra.gif]

Nie bije zbyt dużo jednak bardzo dobrze się leczy, dlatego przy słabej broni, oraz skillach nie zabijemy jej samemu.

Punkty Życia:
2250

Punkty Doświadczenia: 2100

Wrażliwy na: Energy10%

Frost[Obrazek: lodowysmok.gif]

Lodowy potwór, przeznaczony dla bardziej zaawansowanych Rookstayerów

Punkty Życia: 1850

Punkty Doświadczenia:
2100

Wrażliwy na: Brak.

Częściowo odporny na:
Holy 60% Death 50%


Warlock
[Obrazek: czarnoksinik.gif]

Bardzo często znika, dlatego bardzo trudno go zabić. Do jego ubicia warto wykorzystać Bursty, które spadają z Smoków

Punkty Życia: 3200

Punkty Doświadczenia: 4000

Wrażliwy na:
Earth 10% Physical 6%

Częściowo odporny na:
Brak.

Behemot[Obrazek: behemot.gif]

Dość niepozorny, jednak potrafi bardzo mocno uderzyć, dlatego nie należy przeglądać internetu gdy się go bije.

Punkty Życia: 4000

Punkty Doświadczenia:
2500

Wrażliwy na: Grafika:Ice 10%
Częściowo odporny na: Brak. \


Giant Spider (GS)
[Obrazek: olbrzymipajk.gif]
Olbrzymie pająki zamieszkują jamy i góry Tibii. Należą do grupy najsilniejszych potworów i są tak szybkie, że ucieczka przed nimi jest niemal niemożliwa. Potrafią przyzywać trujące pająki i pluć chmurami trucizny.

Punkty Życia: 1300

Punkty Doświadczenia:
900

Wrażliwy na: Fire 10%

Częściowo odporny na: Physical 20%

Hero[Obrazek: bohater.gif]

Niegdyś odważni, lojalni królowi rycerze, zbyt bliskie kontakty ze złymi potworami czy żądza skarbów - nikt nie wie na pewno - zmieniła ich na zawsze. Dziś atakują każdego intruza, używając swej niesamowitej siły i niebezpiecznych łuków.

Punkty Życia: 1400

Punkty Doświadczenia:
1200

Wrażliwy na: Brak.

Częściowo odporny na:
Brak.


Ancient Scarab
[Obrazek: olbrzymiskarabeusz.gif]

Starożytny Skarabeusz jest w samej rzeczy starożytny - mówi się, że są okazy żyjące całe wieki. Plotki głoszą, że skarabeusz, dopóki nie zostanie zabity, dopóty nie umrze ze starości, a wręcz będzie nadal rósł do olbrzymich rozmiarów. Ich normalna prędkość poruszania się nie jest zadziwiająco szybka, ale są zdolne do robienia nagłych ataków, aby złapać ich przeciwnika. A co jeszcze niebezpieczniejszego, ich trucizna jest na tyle silna, aby pozwolić tym stworzeniom na wypuszczenie olbrzymiej chmury śmierdzącej śmierci i chaosu wokół nich. Powiada się, że Starożytne Skarabeusze są strażnikami tajemnic, pochłoniętych przez piasek dawno, dawno temu. Więc nie bądź zaskoczony, jeżeli niektóre z nich okażą się stosować jeszcze bardziej przebiegłe taktyki i druzgocącą magię.

Punkty Życia: 1000

Punkty Doświadczenia: 720

Wrażliwy na: Fire 10% Ice 10%

Częściowo odporny na: Brak.



Back Knight
[Obrazek: blackknight.gif]

Czarni Rycerze są dezerterami z królewskiej armii. Żyją w głębi bagien i atakują każdego nieproszonego gościa. Dobrze wyposażeni, są bardzo mocni w walce w zbliżeniu, używają również dzid w walce na dystans.

Punkty Życia:
1800

Punkty Doświadczenia: 1600

Wrażliwy na: Brak.


Częściowo odporny na:
Brak.

Banshee [Obrazek: erynia.gif]

Banshee jest nieumarłą istotą czystego terroru. Jak mówi legenda, kiedyś była śmiertelną kobietą wspaniałej urody, która zabiła samą siebie w imię dawno zapomnianej krzywdy. Śmierć odmówiła jej ofiary i odesłała ją z powrotem, przeklętą i wypaczoną. Teraz widok Banshee jest upiorny. Jej ciało nie jest eteryczne tak jak ducha, ale jej płonące spojrzenie i miażdżący wygląd nieskończonego bólu na jej twarzy, wzbudza przerażenie w sercu każdego śmiertelnika. Jeszcze gorszy od jej okropnego wyglądu, jest jej bezgłośny śpiew. Lament Banshee jest melodią czystej śmierci, która wysysa jej pechowe ofiary z całego życia i nadziei. Kilku śmiertelników, którzy spotkali Banshee, przeżyło aby opowiedzieć tą historię.

Punkty Życia:
1000

Punkty Doświadczenia: 900

Wrażliwy na: Grafika:Holy 10%

Częściowo odporny na:
Brak.


Vampir[Obrazek: wampir.gif]

Fantastyczna istota, najczęściej żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna o charakterystycznych wydłużonych kłach. Zależnie od źródła, wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, czytanie w myślach, przewidywanie przyszłości, lewitacja czy telekineza.

Punkty Życia: 450

Punkty Doświadczenia: 290

Wrażliwy na: Grafika: Holy 10% Fire 10%
10%

Częściowo odporny na: Brak. |


Orc Warlord
[Obrazek: orkprzywdca.gif]

Bardziej przerażający niż najstraszliwszy ork berserker i silniejszy nawet od potężnego dowódcy orków, generał orków sieje postrach wśród wszystkich cywilizowanych ras. Generałowie orków są najsilniejszymi wojownikami wśród swej rasy, którzy zdołali osiągnąć najwyższe godności poprzez zdradę i morderstwo. Mimo, iż ich umiejętności walki są na tyle wysoko rozwinięte, że potrafią oni przepołowić człowieka jednym ciosem swego potężnego miecza, Generałowie Orków preferują kombinację swojej nadzwyczajnej szybkości i sprytu do pokonania swoich wrogów. Starają się unikać otwartej walki, czyhając na nieostrożnych poszukiwaczy przygód, by zaatakować od tyłu lub rzucić jeden ze swoich zabójczych noży.

Punkty Życia:
950

Punkty Doświadczenia:
670

Wrażliwy na: Earth 10%

Częściowo odporny na: Brak.

Mara[Obrazek: maraa.gif]

Jedną rzeczą, jaka zawsze ucieka demonom oraz ich mocom, są sny. Dar śnienia jest dostępny jedynie dla śmiertelników. Niektóre demony, nadal jednak czają się na granicy snów, patrzą, ślinią się z nienawiścią i żądzą. Czasami śniący ma nikłą świadomość, że jest obserwowany przez tych nieproszonych widzów. Takie sny, często przeradzają się w koszmary. Chaos i strach, który jest wywoływany przez koszmary, umożliwia czającym się demonom ukraść nieco z esencji tych snów. Zjadając coraz to więcej tej substancji, demony zdobywają cechy, które nie są normalnie dla nich osiągalne. W pewnym zakresie, są nawet w stanie nawiedzać sny śmiertelników, mimo, że ich oddziaływanie jest jedynie pośrednie i ograniczone. Ich fizyczna forma odzwierciedla ich nieustanną podróż do miejsca, gdzie nie należą i przybiera formę stwora podobnego do konia. Ich moce w świecie żywych w jakiś sposób są bardziej znaczące i często obejmują osłabianie śmiertelników by ukraść im ich siły życiowe.

Punkty Życia:
2500

Punkty Doświadczenia:
2150

Wrażliwy na: Holy 10%

Częściowo odporny na:
Brak.

Lich[Obrazek: lich.gif]

Lich powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę, w celu osiągnięcia nieśmiertelności. Ten przeraźliwy stwór ma jeden cel: podążać ścieżką nekromancji. Każdy by oddał duszę nieśmiertelności za straszliwą moc tych nieumarłych magów, gdyż nawet po zniszczeniu ciała licha, jest on w stanie odtworzyć swoją postać. Ten nieumarły stwór spędza długi czas w swoim laboratorium, gdyż może kontynuować swoje zadania. Praktycznie omijany przez Rookstayerów, ponieważ nie looci z niego żaden dobry item, oraz nie ma go w taskach.

Punkty Życia: 880

Punkty Doświadczenia: 900

Wrażliwy na: Holy 10%

Częściowo odporny na: Brak.



A więc to by było na tyle.

Dziękuje za pomoc przy tworzeniu poradnika osobie Pewny Maciek.

Proszę o sprawdzenie poradnika przez Laurette lub Katje i w przypadku gdy poradnik się spodoba o przeniesienie go do odpowiedniego działu