RonOTS

Pełna wersja: Aprilia - Start 28 kwiecień | godzina 18:00 CET
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Chciałbym ogłosić informacje na którą mam nadzieję wszyscy czekali. 
    Nowy serwer - Aprilia wystartuję 28 kwietnia o godzinie 18:00. Przy okazji 14 kwietnia zostanie uruchomiony test serwer, na którym będziecie mogli przetestować nasze zmiany.

Przedstawię tutaj listę nowości które pojawią się na serwerze:

*Dodaliśmy quivery do gry - strzały pobierane są bezpośrednio z quivera

*Dodaliśmy nowy system pasywnych punktów do gry - wypełniając zadania będziecie mogli zdobyć punkty które dadzą boosta Waszym postaciom
Przykładowy boost za 1 wydany punkt, do wyboru jedno z:
-Odporności: 1 punkt = 1% wszystkich odporności
-Skille: 1 punkt = 5mlv dla ms/ed, 5 skilli dla ek/rp
-Speed: 1 punkt = 30 dodatkowego speeda
-HP i MP: 1 punkt = 40hp i 10 many dla ek, 30hp i 30 many dla rp, 15hp i 40 many dla ms/ed
-Healing: 1 punkt = 3% zwiększona siła czarów leczących
Zaznaczam że wartości które postacie otrzymają za punkty mogą się jeszcze zmienić

Zadania które pozwolą zdobyć punkty będą dostępne od 800 poziomu, nie będą łatwe i będą wymagały grindu. System ten ma służyć jako alternatywa dla samego expa w end-game
Do zdobycia będą 3 punkty

*Nowe zadania - Zadania bogów

Do gry dodaliśmy 7 nowych NPC mających odpowiedniki w Rzymskich bogach - wykonanie wszystkich misji da nam 1 punkt pasywny.
*Nowe zadania 2 - Zadania collectorów
Do gry dodaliśmy 2 nowych NPC kolekcjonerów
- Book Collector będzie wymagał od Was skompletowania księgi, gdy już to zrobicie otrzymacie od niego 1 punkt pasywny
- Quest Collector będzie chciał abyście wykonali wszystkie questy dostępne przed 800 poziomem, wykonanie wszystkich zadań da Wam kolejny punkt pasywny

[Obrazek: 2.png]

*NPC Helper - NPC opisujący mechaniki takie jak ładunki itp. znajdziecie go w każdym temple

[Obrazek: 3.png]

*Dodanie automatycznego bonusu doświadczenia dla graczy odstających od topowych graczy serwera -
czemu wprowadzamy - aby umożliwić nowym/zaczynającym z opóźnieniem graczom zbliżenia się do topki graczy
jak ma działać - bonus będzie obowiązywać postacie z poziomem mniejszym niż 80% poziomu top1 gracza danego serwera. Czyli np. jeżeli top 1 = 1000 to bonus będzie obowiązywać do 800 poziomu. Bonus będzie maleć wraz ze wzrostem gracza "goniącego" czyli np. Jeżeli top1 = 1000 to gracz na poziomie 10 dostanie 100% dodatkowego expa, gracz z poziomem 800 dostanie tylko 1% dodatkowego expa


*Thais - na mapie pojawiło się nowe miasto, mam nadzieję że wszystkim się spodoba
[Obrazek: 4.png]
*Nowe potwory i respy:

[Obrazek: 5.png]


*Shop dostępne z każdego depo  - Będziecie mogli otworzyć większość podstawowych sklepów bezpośrednio z depo poprzez przycisk w kliencie, jest to ukłon w strone nowych graczy nie znających mapy
Kupowanie większej ilości przedmiotów na raz
Kupowanie ładunków w oknie trade
https://streamable.com/v3clg9
[Obrazek: 6.png]


*Zmiany w potworach i balansie - dokładna lista zostanie opublikowana w changelogu
Pozdrawiamy, ekipa Ronit
Wszystko fajnie. Mam tylko nadzieje ze przed startem serwera po dodaniu nowych rzeczy zdazycie zrobic Ronwiki tak jak trzeba i zeby wszystko bylo opisane Oczko
no to zakładamy nową postać :-)
Jakiej wielkości exp będzie na tym servie?
O której startuje test serwer?
Dzisiaj startuje serwer testowy. Proszę o zachowanie spokoju oraz kontemplacje.
(14-04-2023, 08:24 PM)Gusterio napisał(a): [ -> ]Dzisiaj startuje serwer testowy. Proszę o zachowanie spokoju oraz kontemplacje.

Anioł

Serwer wystartowal
Skąd można mieć te quivery?
Zainteresowanie takie jak waszym projektem 3D co na wykop poszliście by was ludzie z torga którzy mają pojęcie jak zarządzacie projektami, nie cisnęli. A pomimo tego i na wykopie to samo macie.
Będą cały czas z takim exhasem czy będzie w końcu serwer z exhasuem takim jak kiedy(uh i mana) w jednym momencie będzie dało się używać ?
Stron: 1 2