RonOTS

Pełna wersja: Troszkę śmiech ( Royal Paladin)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemaneczko mam pare zastrzeżeń, Jeśli chodzi o profesje paladyn, z jakiej racji:
-Dmg z sima nie rośnie wraz z levelem nie chodzi mi tu o bóg wie jakie hity
-Po co paladynowi wzrost many jeżeli san i tak bierze 50% many XD? to jest mega śmieszne bo paladyn na Calabrii i tak nie poexpi z ue czy coś bo 2 ue i nie ma many.
Nie rozumiem troszkę procentowego ue u paladyna, gdzie ms na niby serwerze hard nie ma cooldowna na ue i zabiera śmieszną mane? 
Jaki w tym sens?
Nice balans ;3
Pozdro i chciałbym żeby administracja mi coś sensownego odpisała (jakieś uzasadnienie dlaczego tak) dlaczego paladyn na 10 levelu bije tyle samo co na 320+ XD i dlaczego paladyn na 100 levelu uderzy 1 ue z many a na 330+ także 1 max 2 ue z całej many
bo jest to ***** zbalansowane
przymykam
Chcesz dostać odpowiedź dlaczego palladyn nie ma ue jak ms?
[Obrazek: petla-liny-w-ksztalcie-serca-400-84363570.jpg]
+ jakiegoś mistika dla pallka dodać, może wtedy będzie coś bił w pvp XD
mnie to zastanawia jaka jest rola palka na obecnym serwerze i co przemawia za tym zeby nim grac.
jego obrazenia nie roznia sie zbyt wiele od knighta, a jedynym plusem jest to, ze bije z dystansu (gdzie jak sie uprzec, to i knight ma sima na kilka kratek)

ostatnie zmiany na serwerze zmienily troche styl gry i najbardziej oplaca sie grac w team huntach, tylko wyglada to tak, ze knight bierze cala klate, a postacie magiczne zabijaja to ze swoich aoe i branie takiego palka na th to troche strata expa, bo co on moze z tym swoim single targetem xD z tego typu rozgrywki wydaje sie byc calkowicie wykluczony.

na innych serwerach, gdzie exp polega bardziej na lurowaniu mobow, kazda klasa posiada jakies uzyteczne aoe i jest to w miare zbalansowane, a tutaj tak jakby ktos nie bral tego pod uwage. 

co do obrazen, to nie wiem jaki byl dokladnie zamysl z tym, ze teraz obrazenia skaluja sie bardziej ze skillem, a z lvlem praktycznie wcale, ale jest to bardzo demotywujace - zaczynasz gre od skillowania, wbijasz 100 skilla, wychodzisz na exp i nagle okazuje sie, ze Twoje obrazenia niewiele sie roznia na przestrzeni 300 lvli XD jest to tak motywujace, ze az odechciewa sie grac.

mialem wrazenie, ze jak teraz serwerem zajmuje sie wiecej osob, to bedzie to wygladalo dobrze, tymczasem w moim odczuciu poprzedni serwer byl bardziej dopracowany (posiadal mniej bledow, na aktualnym wiekszosc nowych zmian po prostu nie dziala) i gralo sie przyjemniej. Rozwoj postaci byl bardziej satysfakcjonujacy i mozna bylo dluzej pograc bez zastanawiania sie, czy juz konczyc, czy moze za chwile.